ترسناک ترین جاذبه های گردشگری دنیا کجا هستند؟

به گزارش مجله بای بلاگ، سفر و گردش در دنیا همواره برای انسان‌ها جذاب بوده است. اما آیا می‌دانستید که برخی از مقاصد گردشگری در سراسر دنیا وجود دارند که به دلیل داشتن جنبه‌های ترسناک و هیجان‌انگیز، محبوبیت زیادی به دست آورده‌اند؟ اگر شما هم از آن دسته افرادی هستید که از هیجان و ترس لذت می‌برید، پس حتما باید این مقاصد ترسناک را در لیست سفرهای بعدی خود قرار دهید!

در این مقاله قصد داریم شما را با ترسناک‌ترین جاذبه‌های گردشگری دنیا که می‌توانند تجربه‌ای هیجان‌انگیز برایتان رقم بزنند، آشنا کنیم. پس همراه ما باشید.

ترسناک ترین جاذبه های گردشگری دنیا کجا هستند؟

برای دریافت مشاوره و خدمات تخصصی گردشگری و سفر به سراسر دنیا با bestcanadatours.com مجری مستقیم تورهای مسافرتی و گردشگری همراه باشید.

جنگل آکاشی در ژاپن

یکی از معروف‌ترین و ترسناک‌ترین جاذبه‌های گردشگری دنیا، جنگل آکاشی در ژاپن است. این جنگل که در استان آئیچی ژاپن واقع شده، دارای درختان بلند و تاریکی است که افسانه‌های زیادی در مورد آن وجود دارد.

گفته می‌شود کسانی که وارد این جنگل می‌شوند، احساس حضور ارواح و موجودات فراطبیعی می‌کنند و حتی برخی از آن‌ها هرگز از جنگل خارج نشده‌اند! البته این‌ها همه افسانه است اما حقیقت دارد که جنگل آکاشی مکانی بسیار ترسناک و عجیب است.

قلعه بران

اگر قصد سفر به رومانی دارید، حتما باید قلعه معروف بران را در بخارست رومانی در برنامه‌تان قرار دهید. این قلعه که متعلق به قرن 15 میلادی است، زمانی محل زندگی ولاد شیطان بود که به دلیل رفتارهای خون‌آشام‌گونه‌اش شهرت جهانی دارد.

امروزه قلعه بران به یکی از بزرگ‌ترین جاذبه‌های گردشگری رومانی تبدیل شده است. البته ورود به آن در شب‌های تاریک بسیار ترسناک است! اما اگر طالب هیجان و اضطراب هستید، فوق‌العاده خواهد بود.

آپارتمان وینچستر در سانفرانسیسکو

یکی از ترسناک‌ترین مکان‌هایی که می‌توانید در آن اقامت کنید، آپارتمان وینچستر در سانفرانسیسکوی آمریکاست. این ساختمان قدیمی که در دهه 1920 ساخته شده، دارای یک گذشته مرموز است.

گفته می‌شود که صداهای عجیب و موجودات فراطبیعی در این آپارتمان دیده شده‌اند. البته همه این‌ها شایعه است، اما خب همین باعث می‌شود تجربه اقامت در این آپارتمان بسیار هیجان‌انگیز و ترسناک باشد!

دهکده ترسناک در چین

چین دارای برخی از عجیب‌ترین جاذبه‌های گردشگری دنیاست که یکی از آن‌ها دهکده‌ای ترسناک در استان ججیانگ است. این دهکده که در کنار رودخانه‌ای واقع شده، پر از مجسمه‌های ترسناک و وحشتناک است که نمایش‌دهنده صحنه‌هایی از جهنم هستند.

شما می‌توانید در این دهکده بسیار عجیب و غریب، مجسمه‌هایی از افرادی که در آتش می‌سوزند یا به درون دیگ‌های جوشان انداخته می‌شوند را ببینید. این دهکده واقعاً بسیار ترسناک است!

جزیره داخل مرداب

یکی از ترسناک‌ترین مکان‌هایی که می‌توانید در لوئیزیانای آمریکا ببینید، جزیره داخل مرداب است. این جزیره کوچک درون یک مرداب قرار گرفته و خانه‌ای متروکه در آن وجود دارد که محل زندگی یک قاتل زنجیره‌ای معروف به نام «دوشیزه دلایلا» بوده است. بسیاری او را هنوز در این جزیره دیده‌اند!

غارهای کاپووا در کرواسی

این غارها که در کرواسی واقع شده‌اند، زیستگاه انسان‌های غارنشین در قرون وسطی بوده‌اند. اما امروزه به دلیل وجود اسکلت‌ها و اشیای تاریخی ترسناک، یکی از ترسناک‌ترین جاذبه‌های گردشگری محسوب می‌شوند.

خانه مارپیچ در اوکراین

این خانه عجیب و غریب در اوکراین دارای نمایی کاملاً مارپیچ است و هر چه بیشتر به آن نگاه کنید، حالتان دگرگون می‌شود! ورود به آن برای افراد مضطرب بسیار ترسناک و ناراحت‌کننده است.

گورستان قدیمی تاکیو در مکزیکوسیتی

این گورستان که متعلق به قرن 18 میلادی است، پر از سنگ قبرهای عتیقه و درختان کهنسال است. شب‌ها در اینجا بسیار ترسناک و هولناک است و گاهی اوقات اتفاقات عجیبی رخ می‌دهد!

نتیجه‌گیری

در این مقاله با برخی از ترسناک‌ترین و عجیب‌ترین جاذبه‌های گردشگری دنیا آشنا شدیم که می‌توانند برای علاقه‌مندان به هیجان و ماجراجویی، تجربه‌ای فراموش‌نشدنی رقم بزنند. البته پیشنهاد می‌کنم قبل از سفر به این مکان‌های ترسناک، آمادگی‌های لازم را داشته باشید! امیدوارم این مقاله برایتان مفید و سرگرم‌کننده بوده باشد.

انتشار: 15 مهر 1402 بروزرسانی: 18 مهر 1402 گردآورنده: buy-blog.ir شناسه مطلب: 35

به "ترسناک ترین جاذبه های گردشگری دنیا کجا هستند؟" امتیاز دهید

1 کاربر به "ترسناک ترین جاذبه های گردشگری دنیا کجا هستند؟" امتیاز داده است | 1 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ترسناک ترین جاذبه های گردشگری دنیا کجا هستند؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید