گسترش کرونا در ژانویه سیاه برای آمریکا

به گزارش مجله بای بلاگ، آمریکا با عبور از مرز 19 میلیون مبتلا به ویروس کرونا همچنان کانون شیوع این بیماری در دنیا است. این در حالی است که حجم بالای سفرهای ایام کریسمس، کارشناسان امور بهداشت را نسبت به گسترش شیوع کرونا و آنچه ژانویه سیاه دراین کشور می خوانند، نگران نموده است.

گسترش کرونا در ژانویه سیاه برای آمریکا

شبکه تلویزیونی سی ا ن ان دراین باره گزارش داد: با وجود همه گیری ویروس کرونا در آمریکا که بالاترین آمار مبتلایان و جان باخته را دارد، فرودگاه های آمریکا برای ایام کریسمس مملو از جمعیت است.

بنابر آمار اداره امنیت حمل و نقل آمریکا (TSA) تنها در روز چهارشنبه گذشته (سوم دی ماه) یک میلیون و 200هزار مسافر از گیت های کنترل پرواز در فرودگاه ها عبور کردند و حداقل در شش روز گذشته روزانه نزدیک به یک میلیون مسافر در فرودگاه اقدام به سفر هوایی نموده اند.

سی ان ان ادامه داد: با مشاهده این تعداد از مسافران برای سفرهای داخلی در آمریکا در ایام کریسمس با توجه به آنکه ماه دسامبر مرگبارترین ماه درباره همه گیری ویروس کرونا بود و از ایالت آلاباما تا کالیفرنیا ابتلای بی سابقه دو میلیون نفر به کووید-19 به ثبت رسیده، کارشناسان امور بهداشت بیم افزایش شمار مبتلایان به این ویروس و مرگ و میر ناشی از آن را دارند و می گویند که باید در انتظار روزهای ژانویه سیاه بود.

بنابراین گزارش تنها در 16دسامبر 2020 (26 آذرماه 1399) سه هزار و 611 نفر در آمریکا به علت ابتلا به ویروس کرونا جان باختند.-

-

-

این رسانه تصویری آمریکایی اضافه نمود: بنابر پیش بینی مرکز کنترل و پیشگیری بیماری (CDC) انتظار می رود تا 16 ژانویه 2021 (27 دی ماه 1399) شمار مرگ و میر ناشی از ابتلا به کووید-19 به 419 نفر برسد.

این درحالی است که دیگر موسسه بهداشت در آمریکا موسوم به IHME با تغییر در آمار خود شمار جان باختگان به ویروس کرونا تا ماه آوریل 2021 را 567هزار نفر برآورد کرد.

هم اکنون شمار مبتلایان به ویروس کرونا در دنیا به بیش از 79 میلیون و 730 هزار نفر رسیده که از این تعداد بالغ بر یک میلیون و 740 هزار نفر نیز جان باخته اند.

آمریکا دراین میان با عبور از مرز 19 میلیون و 111هزار مبتلا و بیش از 337 هزار جان باخته کانون شیوع این بیماری در دنیا است.ایرنا

mahsanblog.ir: مهسان بلاگ | سیستم مدیریت محتوای مهسان

1com.ir: مجله کامپیوتر | مجله کاربردی فناوری در صنعت گردشگری

heevblog.ir: هیو بلاگ | سیستم مدیریت محتوای هیو بلاگ

dabiblog.ir: دَبی بلاگ، سیستم مدیریت محتوای دَبی

persinablog.ir: پرسینا بلاگ، سیستم مدیریت محتوا پرسینا

منبع: ایران آنلاین
انتشار: 8 آبان 1400 بروزرسانی: 8 آبان 1400 گردآورنده: buy-blog.ir شناسه مطلب: 5518

به "گسترش کرونا در ژانویه سیاه برای آمریکا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "گسترش کرونا در ژانویه سیاه برای آمریکا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید