پیگیر سلامتیآقایی هستیم، تمرینات تیم ملی تعطیل است

به گزارش مجله بای بلاگ، به گزارش خبرنگاران، بعد از کوشش هایی که طی روزهای گذشته توسط مسئولان ورزشی و شهری استان البرز و شهرستان فردیس برای یاری به خانواده مهساسادات آقایی صورت گرفت، روز گذشته هادی ساعی و بهزاد خداداد دو قهرمان پیشین تیم ملی تکواندو با حضور در منزل این تکواندوکار که بر اثر حادثه رانندگی بستری است، از وی عیادت کردند.

پیگیر سلامتیآقایی هستیم، تمرینات تیم ملی تعطیل است

ساعی در این رابطه به خبرنگاران گفت: وقتی موضوع را شنیدیم به همراه بهزاد خداداد و یاری مسئول هیأت تکواندو فردیس به منزل این دختر حادثه دیده رفتیم و طی صحبت هایی که با خانواده وی داشتیم، در جریان کامل موضوع حادثه و اقدامات اجرا شده قرار گرفتیم.

وی ادامه داد: خانواده وی معتقد بودند که هوشیاری مهسا روی 8 است، ولی فکر می کنم او شرایط بهتری دارد. وی وقتی من و بهزاد را دید، واکنش نشان داد و این می تواند یک پیغام خوب از شرایط جسمانی اش باشد.

پرافتخارترین ورزشکار المپیکی ایران در مورد یاری به این خانواده هم گفت: من به فکر این هستم که چگونه می توانیم به بازیابی سلامتی این تکواندوکار یاری کنیم. قطعاً امور را در این بخش پیگیری خواهیم کرد. البته در بخش اقتصادی یاریی به خانواده او داشتیم، ولی واقعاً باید سلامتی در دستور کار قرار گیرد.

ساعی افزود: همان لحظه در تماس با رئیس فدراسیون قول هایی را برای یاری به خانواده جدی گرفتیم و ان شاءالله بتوانیم از کمیته ملی المپیک و وزارت ورزش نیز یاری هایی را دریافت کنیم و در اختیار خانواده وی قرار دهیم.

مدیرفنی تیم ملی در مورد برنامه های ملی پوشان هم گفت: در شرایط فعلی که همه جهان در مبارزه با ویروس کروناست، تمرین تیم ملی تعطیل است و منتظر بهبود شرایط و اعلام تاریخ جدید مسابقات قهرمانی آسیا هستیم.

وی در خاتمه و در مورد برگزاری جلسه ویدئو کنفرانس با مسئولان فدراسیون هم گفت: هنوز این جلسه برگزار نشده و به دنبال شرایط مناسب هستیم تا در مورد برنامه های آینده تیم ملی تصمیم گیری کنیم.

mahsanblog.ir: مهسان بلاگ | سیستم مدیریت محتوای مهسان

1com.ir: مجله کامپیوتر | مجله کاربردی فناوری در صنعت گردشگری

heevblog.ir: هیو بلاگ | سیستم مدیریت محتوای هیو بلاگ

dabiblog.ir: دَبی بلاگ، سیستم مدیریت محتوای دَبی

persinablog.ir: پرسینا بلاگ، سیستم مدیریت محتوا پرسینا

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 8 آبان 1400 بروزرسانی: 8 آبان 1400 گردآورنده: buy-blog.ir شناسه مطلب: 1645

به "پیگیر سلامتیآقایی هستیم، تمرینات تیم ملی تعطیل است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پیگیر سلامتیآقایی هستیم، تمرینات تیم ملی تعطیل است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید