هیئت سه گانه نیاز به هم افزایی رشته های دو ومیدانی، شنا و دوچرخه سواری دارد

به گزارش مجله بای بلاگ، خبرنگاران/اصفهان سرپرست اداره کل ورزش و جوانان استان اصفهان گفت: هیئت سه گانه برای رشد و پیشرفت بهتر نیاز به هم افزایی رشته های دو ومیدانی، شنا و دوچرخه دارد.

هیئت سه گانه نیاز به هم افزایی رشته های دو ومیدانی، شنا و دوچرخه سواری دارد

مجمع عمومی هیئت سه گانه استان اصفهان امروز (چهارشنبه، 4 تیرماه) با حضور سید محمدطباطبایی- سرپرست اداره کل ورزش و جوانان استان اصفهان، مهدی گودرزی- رییس فدراسیون سه گانه، روسای هیئت های دوچرخه سواری و شنا و دیگر اعضای مجمع در سرای ورزشکاران اصفهان برگزار شد.

سید محمد طباطبایی اظهار کرد: رشته سه گانه از رشته هایی است که در اصفهان دارای ظرفیت و پتانسیل خوبی است و با توجه به هم افزایی خوبی که داشتند در زمینه باشگاهی نیز پیروز بودند، انتظار می رود تمام اعضا خانواده این رشته در کنار رئیس قرار گیرند.

وی با تشکر از رهنما، رئیس سابق هیئت که در حال حاضر در هیئت مدیره فعال است، گفت: امیدوارم برنامه هایی که مسئولان این رشته در راستای برنامه های فدراسیون و اداره کل ورزش و جوانان استان در نظر گرفته اند با عملیاتی شدن، شرایط رشد و توسعه این رشته و پیشرفت ورزشکاران را فراهم کند.

به گزارش خبرنگاران، سرپرست اداره کل ورزش و جوانان استان اصفهان، خاطر نشان کرد: 3 رشته ورزشی دو ومیدانی، شنا و دوچرخه سواری در دل این هیئت قرار دارند که اگر همراهی و هم افزایی خوبی داشته باشند، می توانند به پیروزیت این رشته کمک بسزایی کنند. در راستای اجرای برنامه های هیئت 3 گانه با برگزاری جلسات و همچنین کارگروه جدید ورزش های آبی، در حال برنامه ریزی و ایجاد راهکارهای مناسب برای رفع مسائل این رشته هستیم.

وی شرح داد: از دیرباز در ورزش قهرمانی و سه گانه ورزشکارانی داشتیم که برای استان و کشورمان افتخار آفرینی کردند که می توان از ظرفیت آن ها استفاده کرد تا در کنار اهداف راهبردی در راستای رشد و توسعه این رشته پیروز عمل کنیم، استفاده از تجارب افراد در زمینه استعدادیابی و نخبه پروری می تواند در رشد و تربیت نخبگان این رشته کمک زیادی به هیئت کند

طباطبایی اضافه کرد: از رئیس هیئت می خواهم که از تمام ظرفیت و پتانسیل استان استفاده کند، چرا که ما یک برنامه استراتژیکی برای ورزش استان در نظر گرفتیم و براساس آن یک ماموریت داریم که 3 اصل و محور کلیدی مصالحه، مهر و مدارا در آن قرار گرفته است.

وی ادامه داد: انتظار ما این است که اگر مخالفان و منتقدانی در راستای برنامه های هیئت است هیچ کس حذف نشود بلکه مدارا در دستور کار قرار گیرد. در حال حاضر مجموعه خوبی در هیئت فعالیت می کنند. با توجه به اینکه نگاه شرفا رئیس هیئت نگاه توسعه محور است مطمئن هستم که بحث تمرکز زدایی در مرکز استان و چند باشگاه خارج می شود.

وی شرح داد: افرادی که در کنار مدیران توسعه محور هستند، وظیفه سنگینی دارند و نگاه عمیق و گسترده ای خواهند داشت، شهرستانهای زیادی با پتانسیل بالا در استان دایم که با شناسایی این مناطق می توان، در آینده شاهد رشد و توسعه این رشته در استان اصفهان باشیم.

سرپرست اداره کل ورزش و جوانان استان اصفهان گفت: انتظار داریم رئیس هیئت سه گانه استان برنامه های خود را از یک سو با اهداف و برنامه ها و تقویم ورزشی فدراسیون که تدوین و ابلاغ شده است و از سوی دیگر با برنامه های استراتژیک استان همسو کند و می دانیم که فدراسیون نیز با نگاه توسعه محوری که دارد نگاه ویژه ای به استانها دارند.

وی خاطر نشان کرد: زمانی به اهداف و برنامه های خود در ورزش قهرمانی دست پیدا می کنیم که بتوانیم فرهنگ سازی آن رشته را به خوبی انجام دهیم که همیشه در قالب برنامه های عمومی صورت می گیرد؛ بنابراین هیئت با اجرای سمینارها و مسابقات به صورت دوگانه یا سه گانه در تمام شهرستانها می تواند به پیروزیت برسد. با توجه به اینکه در بخش بانوان نیز مسائل حل شده، به طور کامل در 3 رشته شاهد فعالیت بانوان خواهیم بود.

وی با مخاطب قرار دادن رئیس هیئت دوچرخه سواری گفت: با توجه به اینکه فرایند استعدادیابی به طور جدی در این هیئت در حال اجرا است و ممکن است برخی افراد در راستای برنامه های قهرمانی هیئت شما قرار نگیرند، می توان با تعامل با هیئت سه گانه این افراد را به این سمت کشاند و انتظار داریم هیئت های شنا و دو ومیدانی نیز به همین صورت عمل کنند و یک هم افزایی بین هیئت های مرتبط با سه گانه ایجاد شود.

mahsanblog.ir: مهسان بلاگ | سیستم مدیریت محتوای مهسان

1com.ir: مجله کامپیوتر | مجله کاربردی فناوری در صنعت گردشگری

heevblog.ir: هیو بلاگ | سیستم مدیریت محتوای هیو بلاگ

dabiblog.ir: دَبی بلاگ، سیستم مدیریت محتوای دَبی

persinablog.ir: پرسینا بلاگ، سیستم مدیریت محتوا پرسینا

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 8 آبان 1400 بروزرسانی: 8 آبان 1400 گردآورنده: buy-blog.ir شناسه مطلب: 2991

به "هیئت سه گانه نیاز به هم افزایی رشته های دو ومیدانی، شنا و دوچرخه سواری دارد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "هیئت سه گانه نیاز به هم افزایی رشته های دو ومیدانی، شنا و دوچرخه سواری دارد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید