نویسنده آمریکایی: سخنان ترامپ به معنای دعوت به خشونت بیشتر در خیابان هاست

به گزارش مجله بای بلاگ، یکی از اعضای سابق گروه های افراطی در آمریکا معتقد است که سخنان ترامپ دعوت به خشونت های خیابانی در آمریکاست.

نویسنده آمریکایی: سخنان ترامپ به معنای دعوت به خشونت بیشتر در خیابان هاست

به گزارش گروه بین الملل خبرنگاران، کریسیتین پیسیولینی، نویسنده آمریکایی، سخنگو و عضو سابق یکی از گروه های بنیادگرا و نئو نازی در آمریکا که مدت هاست از این گروه ها جدا شده و از عقاید بنیادگرای پیشین خود فاصله گرفته است، در گفتگویی با دموکراسی ناو اظهار داشت که سخنان ترامپ درباره گروه نژادپرست پسران افتخار در عمل به معنای فراخوانی رئیس جمهور آمریکا به خشونت بیشتر در خیابان هاست.

جدیدترین خبرها و تحلیل های ایران و دنیا را در کانال تلگرامی خبرنگاران بخوانید. (کلیک کنید)

این نویسنده آمریکایی معتقد است که در حالی که طی 25 سال گذشته گروه های راست گرا و نئونازی مسئول بسیاری از خشونت ها و حوادث مرگبار در آمریکا بوده اند، اما ترامپ به وضوح در جریان تبلیغات انتخاباتی خود گروه راست گرا و نژادپرست پسران افتخار را محکوم نکرد و این موضوع بسیار خطرناک و نگران کننده است.

به اعتقاد این نویسنده آمریکایی، سخنان اخیر ترامپ در مناظره انتخاباتی اش درباره پسران افتخار به روشنی از سوی این گروه ها به عنوان دعوت برای استفاده از اسلحه و کاربرد خشونت ارزیابی خواهد شد و این موضوع می تواند صحنه اجتماعی آمریکا را بی ثبات کند.

وی با اشاره به این که سابقه و تجربه عضویت در گروه های افراطی سفیربرتر پنداران را دارد، تاکید نمود که سخنان ترامپ در عمل خیابان های آمریکا را ناامن خواهد نمود.

پیسیولینی همچنین سخنان و ادعاهای ترامپ درباره بی اعتباری رای گیری به شیوه پستی را مورد نقد قرار داد و نسبت به تداوم حضور ترامپ در کاخ سفید طی چهار سال آینده به شدت هشدار داد.

پیش از این نیز، نویسندگان و کارشناسان آمریکایی دیگری سخنان و اظهارات ترامپ را باعث ایجاد شکاف عمیق اجتماعی در آمریکا عنوان نموده و نسبت به تداوم شرایط فعلی اجتماعی در آمریکا هشدار داده بودند.

mahsanblog.ir: مهسان بلاگ | سیستم مدیریت محتوای مهسان

1com.ir: مجله کامپیوتر | مجله کاربردی فناوری در صنعت گردشگری

heevblog.ir: هیو بلاگ | سیستم مدیریت محتوای هیو بلاگ

dabiblog.ir: دَبی بلاگ، سیستم مدیریت محتوای دَبی

persinablog.ir: پرسینا بلاگ، سیستم مدیریت محتوا پرسینا

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 8 آبان 1400 بروزرسانی: 8 آبان 1400 گردآورنده: buy-blog.ir شناسه مطلب: 4466

به "نویسنده آمریکایی: سخنان ترامپ به معنای دعوت به خشونت بیشتر در خیابان هاست" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نویسنده آمریکایی: سخنان ترامپ به معنای دعوت به خشونت بیشتر در خیابان هاست"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید