نحوه حضور دانشجویان دکترا در دانشگاه اعلام شد، بازگشایی خوابگاه ها در مرحله بعد

به گزارش مجله بای بلاگ، معاون دانشگاه تهران گفت: فعلا در شروع حضور دانشجویان دکترا در آزمایشگاه های دانشگاه، کار را برای غیرخوابگاهی ها انجام داده ایم تا تجربه هایی بدست آوریم و اگر مسئله ای نبود برای سری بعد به دانشجوهای خوابگاهی هم یاری کنیم.

نحوه حضور دانشجویان دکترا در دانشگاه اعلام شد، بازگشایی خوابگاه ها در مرحله بعد

سعید حبیبا معاون دانشجویی دانشگاه تهران در گفت وگو با خبرنگار گروه علمی و دانشگاهی خبرنگاران، اظهارداشت: پس از ابلاغ دستور گندزدایی و ضدعفونی، همه محیط های دانشجویی گندزدایی و ضدعفونی شده و پلمب شده است و منتظر هستیم که ببینیم که ستاد ملی مقابله با کرونا چه زمانی اجازه بازگشایی خوابگاه ها را می دهند که وقتی دانشجوها آمدند مسئله ای نداشته باشند.

نحوه حضور دانشجویان دکترا در دانشگاه

وی درباره چگونگی حضور دانشجویان دکترا که با رعایت پروتکل هایی در دانشگاه مجاز اعلام شده بود، گفت: این حضور برای رشته های تکنیکال نیازمند آزمایشگاه است. برای این موارد خاص به شرطی که خود دانشجو تقاضا بدهد و استاد راهنما، گروه و دانشکده این خواسته را بپذیرد اجازه دارند که وارد آزمایشگاه شوند. ستاد ملی مقابله با کرونا هم منع نموده و گفته در صورتی که شرایط فراهم بود. برای مثال گاهی دانشجو خواهان حضور در دانشگاه است اما استاد سن بالا و دارای بیماری زمینه ای است و جان استاد هم به خطر می افتد.

شرایط بازگشایی خوابگاه ها برای دانشجویان دکترا

حبیبا در پاسخ به اینکه آیا به این دانشجویان دکترا که به دلیل شرایط خاص کار پژوهشی نیازمند حضور در آزمایشگاه هستند، خوابگاه داده می گردد؟ گفت: فعلا در شروع، کار را برای غیرخوابگاهی ها انجام داده ایم تا تجربه هایی بدست آوریم و اگر دیدیم که مسئله ای نیست و می توان شرایط را کنترل کرد برای سری بعد به دانشجوهایی که خوابگاهی هستند هم یاری کنیم.

انتهای پیغام/

mahsanblog.ir: مهسان بلاگ | سیستم مدیریت محتوای مهسان

1com.ir: مجله کامپیوتر | مجله کاربردی فناوری در صنعت گردشگری

heevblog.ir: هیو بلاگ | سیستم مدیریت محتوای هیو بلاگ

dabiblog.ir: دَبی بلاگ، سیستم مدیریت محتوای دَبی

persinablog.ir: پرسینا بلاگ، سیستم مدیریت محتوا پرسینا

منبع: خبرگزاری فارس
انتشار: 8 آبان 1400 بروزرسانی: 8 آبان 1400 گردآورنده: buy-blog.ir شناسه مطلب: 1997

به "نحوه حضور دانشجویان دکترا در دانشگاه اعلام شد، بازگشایی خوابگاه ها در مرحله بعد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نحوه حضور دانشجویان دکترا در دانشگاه اعلام شد، بازگشایی خوابگاه ها در مرحله بعد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید