نحوه استفاده از 60 گیگ اینترنت آموزش مجازی دانشجویان و طلاب

به گزارش مجله بای بلاگ، به گزارش خبرنگاران، وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات جزئیات بسته های هدیه اینترنت رایگان دانشجویان و طلاب را اعلام نموده است.

نحوه استفاده از 60 گیگ اینترنت آموزش مجازی دانشجویان و طلاب

در فرآیند پیش بینی شده، امکان فعال سازی بسته هدیه بر روی تلفن همراه دانشجویان و طلاب و یا بر روی تلفن ثابت (ADSL)، وجود دارد. مهلت ثبت نام 15 روز (2 هفته) است و این مهلت قابل تمدید نیست.

بسته هدایا با حجم 60 GB و برای بازه زمانی شش ماهه پیش بینی شده و حداکثر پس از گذشت 10 روز از اتمام مهلت ثبت نام، در حساب کاربری انتخابی دانشجو یا طلبه منظور می گردد.

این خدمت شامل دانشجویان مراکز دانشگاهی و حوزوی در تمامی مقاطع است. دانشجویان دانشگاه های وابسته به وزارت علوم، دانشجویان دانشگاه های وابسته به وزارت بهداشت، دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی و طلاب شاغل به تحصیل در مراکز حوزوی می توانند از این بسته اینترنتی استفاده نمایند.

وزارت ارتباطات تاکید نموده است در صورت هرگونه سوءاستفاده، این وزارتخانه حق محدود کردن این خدمت را خواهد داشت و فعال سازی بسته های اینترنتی منوط به طی مراحل قانونی مربوط به تایید اطلاعات است.

در این طرح امکان فعال سازی بسته هدیه اینترنتی توسط اپراتورهای همراه و ثابت فراهم شده است و جهت احراز هویت دانشجویان و طلاب، درج شماره تلفن همراه تحت مالکیت کد ملی اظهار شده در مراحل ثبت نام، الزامی است.

هر کدملی صرفاً یک مرتبه حق ثبت نام در سامانه را دارد و پس از تکمیل فرآیند ثبت نام، به هیچ وجه امکان تغییر اطلاعات وجود نخواهد داشت.

در صورتی که به دلیل عدم وجود اطلاعات پایه ای، ثبت نام با موفقیت انجام نگردد، در آخرین مرحله ثبت نام، امکان ثبت اعتراض در سامانه پیش بینی شده است.

جهت اخذ تایید، اعتراضات به صورت دوره ای در اختیار مراجع ذی ربط (وزارت علوم، وزارت بهداشت، دانشگاه آزاد اسلامی و مراکز حوزوی) قرار می گیرد و دانشجویان می توانند موضوع را از این سازمان ها پیگیری نمایند.

mahsanblog.ir: مهسان بلاگ | سیستم مدیریت محتوای مهسان

1com.ir: مجله کامپیوتر | مجله کاربردی فناوری در صنعت گردشگری

heevblog.ir: هیو بلاگ | سیستم مدیریت محتوای هیو بلاگ

dabiblog.ir: دَبی بلاگ، سیستم مدیریت محتوای دَبی

persinablog.ir: پرسینا بلاگ، سیستم مدیریت محتوا پرسینا

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 8 آبان 1400 بروزرسانی: 8 آبان 1400 گردآورنده: buy-blog.ir شناسه مطلب: 6344

به "نحوه استفاده از 60 گیگ اینترنت آموزش مجازی دانشجویان و طلاب" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نحوه استفاده از 60 گیگ اینترنت آموزش مجازی دانشجویان و طلاب"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید