مقاله: پاسخ به سوالات متداول در خصوص ویزای استارتاپ کانادا

به گزارش مجله بای بلاگ، برنامه ویزای استارت آپ کانادا به کارآفرینان واجد شرایطی که قصد مهاجرت به کانادا را داشته باشند، فرصت دریافت اجازه اقامت دائم این کشور را می دهد. این برنامه به طور رسمی با عنوان رده استارتاپی کانادا (Canada Start Up Class) شناخته می گردد. با این وجود بسیاری آن را با عنوان برنامه ویزای استارت آپ کانادا می شناسند.

مقاله: پاسخ به سوالات متداول در خصوص ویزای استارتاپ کانادا

نکته: حداکثر تا 5 نفر می توانند به وسیله سرمایه گذاری در یک تجارت، تقاضای اقامت دائم کانادا را ارائه دهند. البته توجه کنید که وجود این افراد باید برای آن تجارت ضروری باشد. اگر هر یک از این متقاضیان درخواست خود را پس بگیرد یا با درخواستش موافقت نشود، تقاضای تمامی دیگر متقاضیان که همراه او و برای آن تجارت معین درخواست داده بودند رد خواهد شد.

متقاضیان برای داشتن صلاحیت درخواست اقامت دائم کانادا باید این شرایط را داشته باشند:

هدف این برنامه جذب کارآفرینان خلاق و با استعداد و ارتباط دادن آنها با سرمایه گذاران بخش خصوصی در کانادا است؛ کسانی که قرار است به کارآفرینان یاری نمایند تجارت استارتاپی خود را به راه بیاندازند.

برنامه ویزای استارت آپ کانادا در ابتدا یک طرح آزمایشی 3 ساله بود و در نهایت در 31 مارس سال 2018 به طور دائمی آغاز به کار کرد.

کارآفرینی که قصد مهاجرت به کانادا را دارد می بایست یک پروژه تجاری قابل اعتماد داشته باشد یا آن را توسعه دهد، پروژه ای که بتواند احتیاجمندی های شرکت های منتخب و مورد تایید دولت کانادا را برآورده کند. به طور معمول، مشاوران تجاری در فضای استارتاپی کانادا همراه با وکلای با تجربه در زمینه مهاجرت به وسیله ایجاد تجارت و کسب و کار، تضمین می نمایند برنامه های یک تجارت استارتاپی شرایط و ضوابط مورد احتیاج این صنعت را دارد.

منبع مقاله: پاسخ به سوالات متداول در خصوص ویزای استارتاپ کانادا

mahsanblog.ir: مهسان بلاگ | سیستم مدیریت محتوای مهسان

1com.ir: مجله کامپیوتر | مجله کاربردی فناوری در صنعت گردشگری

heevblog.ir: هیو بلاگ | سیستم مدیریت محتوای هیو بلاگ

dabiblog.ir: دَبی بلاگ، سیستم مدیریت محتوای دَبی

persinablog.ir: پرسینا بلاگ، سیستم مدیریت محتوا پرسینا

انتشار: 8 آبان 1400 بروزرسانی: 8 آبان 1400 گردآورنده: buy-blog.ir شناسه مطلب: 3619

به "مقاله: پاسخ به سوالات متداول در خصوص ویزای استارتاپ کانادا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مقاله: پاسخ به سوالات متداول در خصوص ویزای استارتاپ کانادا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید