معرفی M1000 RR، اولین موتورسیکلت شرکت ب .ام. و

به گزارش مجله بای بلاگ، این موتورسیکلت جذاب به یک پیشرانهٔ چهار سیلندر خطی مجهز شده که هرچند بر اساس پیشرانهٔ S. 1000 RR ساخته شده، اما پیستون های آن جدید هستند و محفظه های احتراق و شاتون های تیتانیومی آن هم اصلاح شده اند.

معرفی M1000 RR، اولین موتورسیکلت شرکت ب .ام. و

بخش موتورسیکلت ب ام و اخیراً اوضاع خوبی دارد و حالا امیدوار است که با اولین مدل M. خود این فرایند را ادامه دهد. این موتورسیکلت جدید که M. 1000 RR نام گرفته، بر اساس مدل S. 1000 RR ساخته شده و ایده آل های ب ام و M. را به بخش سوپربایک ها می آورد. این موتورسیکلت جذاب به یک پیشرانهٔ چهار سیلندر خطی مجهز شده که هرچند بر اساس پیشرانهٔ S. 1000 RR ساخته شده، اما پیستون های آن جدید هستند و محفظه های احتراق و شاتون های تیتانیومی آن هم اصلاح شده اند.

علاوه بر این، ضریب تراکم این پیشرانه افزایش یافته و به چکش سوپاپ های سبک تر، اگزوز تیتانیومی و منیفولد ورودی ماشین کاری شده با هندسهٔ جدید مجهز شده است. به لطف همهٔ این تغییرات، پیشرانهٔ چهار سیلندر ب ام و حالا 212 اسب بخار قدرت و 113 نیوتن متر گشتاور فراوری می نماید. هرچند قدرت این موتور افزایش جزئی 5 اسب بخاری داشته است، اما به گفتهٔ سازندهٔ آلمانی، M. 1000 RR بین دور های 6 تا 15 هزار rpm قدرت بیشتری دارد که این محدوده برای پویایی رانندگی در پیست مسابقه مناسب است.

اما علاوه بر پیشرانهٔ ارتقاءیافته، M. 1000 RR به باله های فیبر کربنی هم مجهز شده که با افزایش فراوری داون فورس به چسباندن موتورسیکلت به زمین یاری می نماید. به گفتهٔ ب ام و، این باله ها به بهبود شتاب و همین طور ترمز گیری و پایداری در پیچ ها یاری می نماید. این موتورسیکلت قدرتمند همچنین به فریم آلومینیومی، پایه فنر مرکزی اصلاح شده و دوشاخهٔ بهینه هم مجهز شده که این تغییرات به بهبود ترمز گیری و ارائهٔ بهترین احساس ممکن از چرخ ها به راکب یاری می نماید.

رینگ های M. 1000 RR از فیبر کربن ساخته شده و سیستم ترمز M. با کالیپر های آبی رنگ روی آن ها قرار گرفته است. یکی دیگر ویژگی های قابل توجه این موتورسیکلت M. نیز صفحه آمپر دیجیتالی 6.5 اینچی آن است که امکان سفارش سیستم ثبت اطلاعات M. GPS هم برای آن وجود دارد. خریداران همچنین می توانند یک پکیج M. کامپتیشن را هم سفارش دهند که شامل قطعات M. و پکیج های کربنی M. و همین طور بازو های عقبی سبک تر و زنجیر M. می گردد.

ب ام و فعلاً قیمت M. 1000 RR را اعلام نکرده، اما بدون شک گران تر از S. 1000 RR خواهد بود که قیمت آن از 17،490 دلار آغاز می گردد.

منبع: پدال

دانلود

فیلم اصلی

کد ویدیو

sahandblog.ir: سهندبلاگ، سیستم مدیریت محتوای سهند

sale-blog.ir: مجله وبلاگ فروش | ارائه نرم افزارهای مدیریت وبسایت

banima.ir: بانیما | مجله گردشگری و مسافرتی بانیما

kurdeblog.ir: وبلاگ سرگرمی و بازی، مجله سرگرمی

منبع: فرادید
انتشار: 10 آبان 1400 بروزرسانی: 10 آبان 1400 گردآورنده: buy-blog.ir شناسه مطلب: 4485

به "معرفی M1000 RR، اولین موتورسیکلت شرکت ب .ام. و" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "معرفی M1000 RR، اولین موتورسیکلت شرکت ب .ام. و"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید