محدودیت های مربوط به شهرهای قرمز و نارنجی یک هفته دیگر تمدید شد

به گزارش مجله بای بلاگ، به گزارش خبرنگاران، به پیشنهاد کمیته بهداشت و درمان با توجه به اینکه هنوز به مرحله قابل اطمینانی در مورد کنترل موج چهارم نرسیده ایم، محدودیت های مربوط به شهرهای قرمز و نارنجی یک هفته دیگر تمدید شد.

محدودیت های مربوط به شهرهای قرمز و نارنجی یک هفته دیگر تمدید شد

رئیس جمهور هم در این جلیه با اشاره به مباحثی که در ستاد ملی مقابله با کرونا در ابتدای هفته گذشته مورد بحث و بررسی قرار گرفته بود، گفت: همه دستگاه ها موظف هستند با جدیت و قاطعیت مرزهای شرقی را کنترل کنند و باید مراقبت کنیم با شرایط مشابه ورود ویروس انگلیسی به کشور روبرو نشویم و در این زمینه هیچ اهمال و سستی از هیچ دستگاهی پذیرفته نیست.

حسن روحانی تاکید کرد: همه دستگاه های ذیربط با توجه به مسئولیتی که در ستاد کل نیروهای مسلح برایشان مشخص شده اعم از نیروی انتظامی، استانداری ها و ستادهای استانی مقابله با کرونا، موظفند در یک حرکت هماهنگ و منسجم و طبق برنامه ریزی های به عمل آمده نسبت به انجام وظایف اقدام و اطلاع رسانی لازم به مردم را انجام دهند.

در این جلسه گفته شد با توجه به افزایش نسبی رعایت پروتکل ها شدت بیماری تا اندازه ای کاسته شده است اما به مرحله آرامش نرسیده و این نیازمند تداوم رعایت کامل و دقیق پروتکل ها است.

در عین حال کمیته بهداشت و درمان همچنین گزارشی از میزان رعایت پروتکل ها و نحوه نظارت بر آنها و اعمال قانون در کسب و کارها، محیط های عمومی و ادارات و محافل مذهبی در شهرهای مختلف، ارایه کرد که رئیس جمهور با اشاره به شرایط شیوع بیماری در سراسر کشور، گفت: با توجه به جهش های متعددی که از این ویروس شاهد هستیم به نظر می رسد این بیماری به زودی رو به پایان نیست و تنها راه مطمئن برای قطع زنجیره و کاهش ابتلا رعایت کامل پروتکل های بهداشتی است.

روحانی ادامه داد: به رغم تلاش هایی هم که در زمینه واکسن در سراسر دنیا در حال انجام است، با توجه به تردیدهایی که متخصصین نسبت به اثربخشی کامل واکسن ها در جهش های بعدی مطرح می کنند نمی توان نسبت به واکسیناسیون نیز زیاد اطمینان داشت لذا کماکان تنها راه حل مؤثر برای مقابله با این بیماری در تمام دنیا رعایت پروتکل ها و پرهیز از تجمعات غیرضروری است..

رئیس جمهور همچنین پس از ارائه گزارش کمیته امنیتی - اجتماعی در خصوص برگزاری مراسم و آیین شب های قدر با رعایت پروتکل ها، گفت: با توجه به تجربه ای که سال گذشته نسبت به این شب ها و مناسک مقدس شب های قدر داشتیم، امیدوار هستیم بتوانیم با رعایت کامل همه پروتکل ها از این شب های گرامی بهترین بهره ها را ببریم.

آخریت اخبا اقتصادی را از کانال تلگرامی خبرنگاران دنیال کنید.

منبع: ایسنا

mahsanblog.ir: مهسان بلاگ | سیستم مدیریت محتوای مهسان

1com.ir: مجله کامپیوتر | مجله کاربردی فناوری در صنعت گردشگری

heevblog.ir: هیو بلاگ | سیستم مدیریت محتوای هیو بلاگ

dabiblog.ir: دَبی بلاگ، سیستم مدیریت محتوای دَبی

persinablog.ir: پرسینا بلاگ، سیستم مدیریت محتوا پرسینا

منبع: تجارت نیوز
انتشار: 8 آبان 1400 بروزرسانی: 8 آبان 1400 گردآورنده: buy-blog.ir شناسه مطلب: 7298

به "محدودیت های مربوط به شهرهای قرمز و نارنجی یک هفته دیگر تمدید شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "محدودیت های مربوط به شهرهای قرمز و نارنجی یک هفته دیگر تمدید شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید