لیگ جهانی کاراته وان لیسبون، کوشش گنج زاده برای کسب نشان برنز

به گزارش مجله بای بلاگ، نماینده سنگین وزن کاراته ایران با شکست در ملاقات نیمه نهایی لیگ جهانی کاراته وان لیسبون از حضور در ملاقات نهایی بازماند.

لیگ جهانی کاراته وان لیسبون، کوشش گنج زاده برای کسب نشان برنز

به گزارش خبرنگاران، رقابت های لیگ دنیای کاراته وان پرتغال از روز گذشته (آدینه - 10 اردیبهشت ماه) با حضور 769 کاراته کا از 87 کشور دنیا در لیسبون شروع شد.

در دومین روز این مسابقات و در رقابت های وزن 84+ کیلوگرم، سجاد گنج زاده پس از استراحت در دور نخست، به مصاف رواری داگال از ایرلند رفت و به فزونی قاطعانه 8 بر صفر دست یافت.

گنج زاده در دور سوم با نتیجه 7 بر 3 مقابل آلیاکسی وودچیتش از بلاروس به فزونی دست یافت و در دور چهارم با نتیجه 2 بر یک از سد آنجلو کوسیچ از کرواسی گذشت و به ملاقات نیمه نهایی راه یافت.

نماینده کاراته کشورمان در این مرحله به مصاف گوگیتا آرکانیا از گرجستان و پس از تساوی 3-3 با قانون سنشو(کسب امتیاز نخست) مغلوب حریف خود شد تا فردا برای کسب نشان برنز به روی تاتتامی برود.

پیش از این و در رقابت های امروز، ذبیح الله پورشیب در وزن 84- کیلوگرم به ملاقات نهایی و رزیتا علیپور به ملاقات رده بندی وزن 61- کیلوگرم راه یافته بودند و روز گذشته نیز بهمن عسگری در وزن 75- کیلوگرم فینالیست شد و سارا بهمنیار به ملاقات رده بندی وزن 50- کیلوگرم صعود و سهمیه المپیک خود را قطعی کرد.

در ادامه مسابقات امروز، حمیده عباسعلی در وزن 68+ کیلوگرم به مصاف رقبای خود خواهند رفت.

رقابت های لیگ دنیای کاراته وان لیسبون آخرین مرحله از مسابقات کسب سهمیه المپیک توکیو به وسیله رنکینگ فدراسیون دنیای است و به مدت سه روز برگزار خواهد شد.

mahsanblog.ir: مهسان بلاگ | سیستم مدیریت محتوای مهسان

1com.ir: مجله کامپیوتر | مجله کاربردی فناوری در صنعت گردشگری

heevblog.ir: هیو بلاگ | سیستم مدیریت محتوای هیو بلاگ

dabiblog.ir: دَبی بلاگ، سیستم مدیریت محتوای دَبی

persinablog.ir: پرسینا بلاگ، سیستم مدیریت محتوا پرسینا

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 8 آبان 1400 بروزرسانی: 8 آبان 1400 گردآورنده: buy-blog.ir شناسه مطلب: 7169

به "لیگ جهانی کاراته وان لیسبون، کوشش گنج زاده برای کسب نشان برنز" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "لیگ جهانی کاراته وان لیسبون، کوشش گنج زاده برای کسب نشان برنز"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید