لیپی: گتوسو در حال تبدیل شدن به سرمربی سطح بالایی است

به گزارش مجله بای بلاگ، سرمربی پیشین تیم ملی فوتبال ایتالیا، از سرمربی کنونی ناپولی تمجید کرد و آینده روشنی را برای او متصور شد.

لیپی: گتوسو در حال تبدیل شدن به سرمربی سطح بالایی است

به گزارش خبرنگاران، مارچلو لیپی که خود دوران مربیگری درخشانی را داشت، آینده روشن را برای جنارو گتوسو متصور است، کسی که از زمانی که در ماه دسامبر جانشین کارلو آنچلوتی در ناپولی شد، پس از آغاز سختی که داشت، این تیم را در 15 بازی به 9 پیروزی رساند.

سرمربی پیشین تیم ملی فوتبال ایتالیا در گفت وگو با نشریه گاتزتا دلو اسپورت ایتالیا گفت: آنتونیو کونته سرمربی سطح بالایی است و جنارو گتوسو هم در حال تبدیل شدن به سرمربی سطح بالایی است. او در حال پیشرفت است و این را در ناپولی نشان داده است. جنارو در دوره دشواری راهنمایی ناپولی را برعهده گرفت که با وجود مصدومان و شرایط سختی که بود به نظر می رسید خاتمه دوره درخشان این تیم رسیده اما گتوسو این تیم را با ذکاوت، آرامش و ثبات و حتی سختگیری به راستا خود بازگرداند. حالا می توانیم ناپولی را تیم گتوسو ببینیم.

ناپولی در تاریخ 13 ژوئن (24 خرداد) در دور برگشت از مرحله نیمه نهایی جام حذفی ایتالیا در حالی در استادیوم سن پائولو پذیرای اینتر است که شاگردان جنارو گتوسو در بازی رفت نراتزوری را یک بر صفر شکست دادند.

سرمربی پیشین تیم های ناپولی، یوونتوس و اینتر در مورد بازی پیش روی ناپولی و اینتر در جام حذفی ایتالیا گفت: ناپولی دست برتر را دارد، آنها در بازی رفت یک بر صفر پیروز شدند و در بازی برگشت هم در خانه از اینتر پذیرایی می نمایند، اما گتوسو هر روز به شاگردانش تأکید خواهد نمود که هر اتفاقی ممکن است در بازی برگشت دو تیم رخ دهد. در بازی برگشت باید هجومی بود و مرتکب اشتباه نشد و اطمینان دارم کونته چنین برنامه ای برای این ملاقات دارد.

لیپی 72 ساله در خاتمه در تمجید از سرمربی کنونی گوانجو اورگراند چین اظهار داشت: فابیو کاناوارو در چنی عالی کار نموده و جام هایی را هم به دست آورده است. او دوست دارد برای سرمربیگری به ایتالیا بازگردد و به اعتقاد من فابیو می تواند روزی راهنمایی تیم ملی ایتالیا را برعهده بگیرد. در کنار کاناوارو، افرادی همچون نستا، اینزاگی و اوددو هستند که با کسب تجربه انتها در سری A مشغول به کار خواهند شد.

mahsanblog.ir: مهسان بلاگ | سیستم مدیریت محتوای مهسان

1com.ir: مجله کامپیوتر | مجله کاربردی فناوری در صنعت گردشگری

heevblog.ir: هیو بلاگ | سیستم مدیریت محتوای هیو بلاگ

dabiblog.ir: دَبی بلاگ، سیستم مدیریت محتوای دَبی

persinablog.ir: پرسینا بلاگ، سیستم مدیریت محتوا پرسینا

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 8 آبان 1400 بروزرسانی: 8 آبان 1400 گردآورنده: buy-blog.ir شناسه مطلب: 2556

به "لیپی: گتوسو در حال تبدیل شدن به سرمربی سطح بالایی است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "لیپی: گتوسو در حال تبدیل شدن به سرمربی سطح بالایی است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید