قسمت چهاردهم می خواهم زنده بمانم؛ لبخند رو از روی صورتت پاک می کنم

به گزارش مجله بای بلاگ، خبرنگارانـ قسمت چهاردهم سریال می خواهم زنده بمانم به کارگردانی شهرام شاه حسینی و تهیه کنندگی محمد شایسته روز دوشنبه 3 خرداد 1400 وارد شبکه نمایش خانگی شد.

قسمت چهاردهم می خواهم زنده بمانم؛ لبخند رو از روی صورتت پاک می کنم

در خلاصه داستان این قسمت آمده است:

اتفاقی که برای عماد رخ می دهد، کاوه و شیوا را در موقعیت نو و سختی قرار می دهد تا تصمیم نوی بگیرند. نیرو های امنیتی سرنخ های تازه ای از ضارب ترور فرخی یافته اند. هما و امیر بیش تر از هر زمان دیگری کنار یکدیگر احساس آرامش دارند؛ اما طوفانی در راه است...

ضربات چاقوی عماد از پس جان مفتاح برنیامدند و مفتاح با کمی درد و جراحت دوباره بالای سر او ظاهر می شود. این بار راه فراری نیست. مفتاح از عماد می خواهد که جای کاوه را لو بدهد و عماد امتناع می کند. مفتاح از عصبانیت دستور می دهد که یکی از افرادش به او شلیک کنند و آن ها هم اطاعت می کنند. عماد با یک گلوله از پا در می آید و هیچ یک از تیر هایی که مفتاح به ضارب عماد می زند، نمی تواند آب رفته عمر عماد را به جوی برگرداند. کاوه و شیوا سر قرارشان با عماد می فرایند؛ اما خیلی دیر شده است.

آن ها عماد را دفن می کنند و کاوه ای که از همه چیز بریده است و خودش را مسبب همه اتفاقات بدی می داند که در مدتی کوتاه رخ داده است، فقط می خواهد این خرابکاری هایش را به شکلی جبران کند. شیوا هم بعد از مدت ها از عشقش به کاوه پرده بر می دارد وبه او می گوید که در هر شرایطی کنارش می ماند. و اما نادر در خانه پدر شایگان کمین می کند و با آمدن شایگان و هما سعی می کند به هما بفهماند که شایگان قاتل است و به فرخی شلیک کرده است. شایگان انکار می کند و سرانجام در درگیری میان آن ها نادر پدر شایگان را به ضرب گلوله می کشد.

هما کمی قبل تر و بعد از صحبت با پدر شایگان مطمئن شده بود که امیر به او دروغ نمی گوید و همان طور که پشت عکس مادرش گواهی داده است، هر کاری برای خوش بختی اش انجام می دهد. هما لحظه به لحظه به امیر نزدیک تر می شود و حس همدلی و ترحم بیش تری نسبت به او پیدا می کند. در مقابل سوال ماموران درباره قاتل هم این هماست که خیلی زود و راحت نام نادر سرمد را به زبان می آورد.

می خواهم زنده بمانم پر زد و خورد و خشن تر از قبل ادامه پیدا می کند. هم زمان با پیش رفتن انتقام گیری نادر خرده قصه های دیگری هم جریان پیدا می کنند که هرکدام می توانند سرنوشت داستان را به کلی دگرگون کنند. شخصیتی به نام بیگی که بسیار سرسخت تر از فرخی به نظر می رسد، وارد داستان می شود و پی گیری پفراینده فرخی را به عهده می گیرد. پرنده ای که از صحبت های شایگان معلوم می شود، در آن ضارب فرخی از طرف دشتی مأمور شده است.

قسمت چهاردهم می خواهم زنده بمانم نشان می دهد که قصه این سریال تازه شروع شده است و با پیچیدگی های بسیار و شخصیت هایی خاص ادامه پیدا خواهد کرد...

mahsanblog.ir: مهسان بلاگ | سیستم مدیریت محتوای مهسان

1com.ir: مجله کامپیوتر | مجله کاربردی فناوری در صنعت گردشگری

heevblog.ir: هیو بلاگ | سیستم مدیریت محتوای هیو بلاگ

dabiblog.ir: دَبی بلاگ، سیستم مدیریت محتوای دَبی

persinablog.ir: پرسینا بلاگ، سیستم مدیریت محتوا پرسینا

منبع: فرارو
انتشار: 8 آبان 1400 بروزرسانی: 8 آبان 1400 گردآورنده: buy-blog.ir شناسه مطلب: 7726

به "قسمت چهاردهم می خواهم زنده بمانم؛ لبخند رو از روی صورتت پاک می کنم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "قسمت چهاردهم می خواهم زنده بمانم؛ لبخند رو از روی صورتت پاک می کنم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید