صدور 5 مجوز اقامتگاه بوم گردی در آذربایجان شرقی

به گزارش مجله بای بلاگ، مدیرکل میراثفرهنگی، گردشگری و صنایع دستی آذربایجان شرقی از صدور پنج مجوز اقامتگاه بوم گردی در استان اطلاع داد.

صدور 5 مجوز اقامتگاه بوم گردی در آذربایجان شرقی

بهگزارش خبرنگاران به نقل از روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی آذربایجان شرقی، احمد حمزه زاده صبح امروز شنبه 25 مردادماه 99 در جلسه کمیته طبیعت گردی استان با اشاره به اهمیت توسعه بوم گردی، گفت: توسعه صنعت گردشگری در قالب گسترش روستاهای مستعد برای اقامتگاه بوم گردی یکی از برنامه های اولویت دار اداره کل استان است که می تواند با معرفی گسترده به یکی از منابع مهم درآمدی و افزایش قدرت مالی منطقه تبدیل گردد.

او در ادامه با بیان اینکه آذربایجان شرقی دارای 52 روستای هدف گردشگری است، گفت: با توجه به موقعیت جغرافیایی ویژه و جاذبه های گردشگری طبیعی استان یکی از مطالبه های مهم گردشگران در حوزه گردشگری طبیعی است که در این راستا توسعه بوم گردی در اولویت این اداره کل قرار گرفته است.

مدیرکل میراثفرهنگی، گردشگری و صنایع دستی آذربایجان شرقی در ادامه از صدور پنج مجوز جدید اقامتگاه بوم گردی در استان اطلاع داد و بیان کرد: در راستای توسعه بوم گردی استان، پنج مجوز جدید در شهرستان های بستان آباد، کلیبر و خداآفرین صادر شد.

او بیان کرد: با صدور پنج مجوز جدید اقامتگاه بوم گردی، مجموع مجوزهای صادرشده از ابتدای امسال به تعداد 218 اقامتگاه در استان رسید.

mahsanblog.ir: مهسان بلاگ | سیستم مدیریت محتوای مهسان

1com.ir: مجله کامپیوتر | مجله کاربردی فناوری در صنعت گردشگری

heevblog.ir: هیو بلاگ | سیستم مدیریت محتوای هیو بلاگ

dabiblog.ir: دَبی بلاگ، سیستم مدیریت محتوای دَبی

persinablog.ir: پرسینا بلاگ، سیستم مدیریت محتوا پرسینا

منبع: میراث آریا
انتشار: 8 آبان 1400 بروزرسانی: 8 آبان 1400 گردآورنده: buy-blog.ir شناسه مطلب: 3719

به "صدور 5 مجوز اقامتگاه بوم گردی در آذربایجان شرقی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "صدور 5 مجوز اقامتگاه بوم گردی در آذربایجان شرقی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید