سفر کاری برایان هوک به تونس

به گزارش مجله بای بلاگ، مسئول گروه ویژه اقدام علیه ایران در وزارت امور خارجه آمریکا دیروز در یک سفر کار به تونس رفت و با مسئولان این کشور ملاقات و گفت وگو کرد.

سفر کاری برایان هوک به تونس

به گزارش گروه بین الملل خبرنگاران به نقل از اسپوتنیک، برایان هوک مشاور سیاسی مایک پامپئو و مسئول گروه ویژه اقدام علیه ایران در وزارت امور خارجه آمریکا، دیروز آدینه در یک سفر کاری راهی تونس شد.

وزارت خارجه تونس اعلام نمود که برایان هوک در این سفر به آنالیز روابط تونس و آمریکا و راه های حمایت و گسترش آن و مسایل منطقه ای و بین المللی مورد اهتمام مشترک پرداخت.

در بیانیه وزارت خارجه تونس آمده است: هوک در ملاقات با مسئولان تونسی بر ضرورت توقف دخالت های خارجی در امور لیبی و ایجاد راه چاره برای حل سیاسی کشمکش و درگیری تاکید نمود.

وزارتخانه مزبور اضافه نمود: در این ملاقاتها همچنین بر اهمیت ادامه همکاری و رایزنی در شورای امنیت درباره مسایل مطرح شده بر اساس دستور کار تعیین تاکید شد.

برایان هوک مشاور سیاسی مایک پامپئو و مسئول گروه ویژه اقدام علیه ایران در وزارت امور خارجه آمریکا بر ادامه حمایت های واشنگتن از تونس تاکید نمود.

سفر روز آدینه هوک به تونس در حالی صورت می گیرد که قیس سعید رئیس جمهور تونس، وزیر خارجه این کشور را به دلیل اختلافات بر سر پرونده لیبی برکنار کرد.

mahsanblog.ir: مهسان بلاگ | سیستم مدیریت محتوای مهسان

1com.ir: مجله کامپیوتر | مجله کاربردی فناوری در صنعت گردشگری

heevblog.ir: هیو بلاگ | سیستم مدیریت محتوای هیو بلاگ

dabiblog.ir: دَبی بلاگ، سیستم مدیریت محتوای دَبی

persinablog.ir: پرسینا بلاگ، سیستم مدیریت محتوا پرسینا

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 8 آبان 1400 بروزرسانی: 8 آبان 1400 گردآورنده: buy-blog.ir شناسه مطلب: 3447

به "سفر کاری برایان هوک به تونس" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سفر کاری برایان هوک به تونس"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید