ساخت دستگاه اتوماتیک ضدعفونی کننده پاکت های خرید و کیف های دستی

به گزارش مجله بای بلاگ، طراحی و فراوری دستگاه اتوماتیک ضدعفونی کننده پاکت های خرید و کیف های دستی در راستای مقابله با شیوع بیماری کرونا توسط فناوران مرکز رشد واحدهای فناور افضلی پور دانشگاه شهید باهنر کرمان صورت پذیرفت.

ساخت دستگاه اتوماتیک ضدعفونی کننده پاکت های خرید و کیف های دستی

به گزارش خبرنگاران، محمد مهدی جزینی زاده، مدیر عامل شرکت دانش بنیان مستقر در مرکز رشد واحدهای فناور افضلی پور دانشگاه شهید باهنر کرمان در خصوص طراحی و فراوری این دستگاه گفت: با توجه به پاندمی و شیوع بسیار بالای ویروس کووید- 19، بهداشت از ملزومات زندگی امروزه شده است. طبق آخرین پژوهش های اجرا شده توسط CDC ذرات ویروسی تا مدت ها بر روی سطوح زنده می ماند و احتمال انتقال به افراد وجود دارد، لذا برای حفظ سلامت و ایفای رسالت اجتماعی در پاندمی کرونا دستگاه تمام اتوماتیک ضد عفونی کننده پاکت خرید و کیف را برای اولین بار در کشور طراحی و فراوری نموده ایم.

وی اضافه نمود: از ویژگی های این دستگاه تمام اتوماتیک می توان به مخزن مایع ضدعفونی کننده به حجم 10 لیتر، اسپری ذرات ضد عفونی کننده به صورت کاملاً پودری، مجهز به سیستم جمع آوری اضافات مایع ضدعفونی کننده، بدنه از جنس آنتی باکتریال و مقاوم در برابر رطوبت، سیستم اتوماتیک تشخیص حرکت و غیر حساس به نور شدید، طراحی ارگونومیک به صورت ایستگاهی و استحکام بالای بدنه، امکان ضد عفونی درون پاکت و امکان طراحی اختصاصی با اضافه کردن برچسب و لوگوی مورد نظر به دستگاه اشاره نمود.

بر اساس اعلام وزارت علوم، جزینی زاده تاکید نمود: این دستگاه در زمان کمتر از 2 ثانیه به ضدعفونی تمام سطحی که درون آن قرار می گیرد، می پردازد.

mahsanblog.ir: مهسان بلاگ | سیستم مدیریت محتوای مهسان

1com.ir: مجله کامپیوتر | مجله کاربردی فناوری در صنعت گردشگری

heevblog.ir: هیو بلاگ | سیستم مدیریت محتوای هیو بلاگ

dabiblog.ir: دَبی بلاگ، سیستم مدیریت محتوای دَبی

persinablog.ir: پرسینا بلاگ، سیستم مدیریت محتوا پرسینا

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 8 آبان 1400 بروزرسانی: 8 آبان 1400 گردآورنده: buy-blog.ir شناسه مطلب: 5712

به "ساخت دستگاه اتوماتیک ضدعفونی کننده پاکت های خرید و کیف های دستی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ساخت دستگاه اتوماتیک ضدعفونی کننده پاکت های خرید و کیف های دستی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید