ذخیره مرخصی تمامی کارکنان بخش کرونا بیمارستانهای دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی

به گزارش مجله بای بلاگ، تهران (پانا) - رییس دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی با اشاره به رشد مطلوب شاخص های آماری مربوط به درآمدهای دانشگاه در سال گذشته، برقراری فوق العاده ویژه کارکنان غیر هیئت علمی دانشگاه را یکی از مهمترین مصوبات اخیر هیئت امنای دانشگاه اعلام کرد.

ذخیره مرخصی تمامی کارکنان بخش کرونا بیمارستانهای دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی

علیرضا زالی در جلسه با روسای بیمارستان های دانشگاه که به صورت ویدئو کنفرانس برگزار شد، اظهار کرد: در جلسه اخیر هیئت امنای دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی به عنوان یکی از دانشگاه های پیشرو در اصلاح فرایندهای پرداختی، مصوبات مطلوبی در این زمینه ارائه شده است که به نظر می رسد با این مصوبات شاهد گشایش جدیدی در راستای رفع مطالبات کارکنان هیئت علمی و غیر هیئت علمی باشیم.

وی با اشاره به برقراری فوق العاده ویژه کارکنان غیر هیئت علمی دانشگاه و بیان اینکه این مصوبه از اول دی ماه اعمال می شود، افزود: این مسئله سالیان متمادی به عنوان یک مطالبه از سوی کارکنان مطرح بود که اعمال آن به مشاغل کارگری نیز تسری می یابد.

زالی از دیگر مصوبات هیئت امنای دانشگاه، به برقراری فوق العاده ویژه اعضای هیئت علمی و اصلاح ضرایب جذب اعضای هیئت علمی اشاره کرد و افزود: همچنین با افزایش 50 درصدی کمک هزینه تحصیلی دستیاران و انترن ها و گروه های PHD موافقت شد که از سال تحصیلی 1400-1399 اعمال می شود.

رییس دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی از موافقت با ذخیره مرخصی کلیه کارکنان بیمارستان های دانشگاه که در حوزه کرونا فعالیت می کنند خبر داد و گفت: این مصوبه از سوی هیئت امنا برای افزایش انگیزه کارکنانی که تعطیلی های محدودیت زا شامل آن ها نمی شود ابلاغ شده است.

زالی همچنین بر ضرورت همکاری مدیران پرستاری بیمارستان ها برای موافقت با مرخصی پرستاران شاغل در بخش های کرونا در هفته هایی که با کاهش پیک بیماری رو به رو هستیم تاکید کرد و گفت: فراهم کردن امکان مرخصی پرستاران، موجب ریکاوری آن ها و آمادگی بیشتر برای مقابله با موج های بعدی می شود.

وی همچنین بر ضرورت توجه ویژه به توزیع مناسب و نظارت دقیق داروهای مربوط به درمان کرونا همچون رمدسیویر در بیمارستان های دانشگاه تاکید کرد.

رییس دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی با بیان اینکه سیستم HIMبه عنوان یک استراتژی در دانشگاه مورد توجه است، از رونمایی ورژن جدید این سیستم در هفته های آینده خبر داد.

در بخش دیگری از این جلسه، سید هادی میرهاشمی معاون درمان دانشگاه به ارائه آمارهایی درباره بیماران کرونایی بستری شده در بیمارستان های دانشگاه پرداخت.

میرهاشمی با اشاره به آمار مراجعان و بستری شدگان بخش های عادی و ویژه بیمارستان های دانشگاه بر لزوم ثبت اطلاعات بیماران کرونایی در سامانه HIS تاکید کرد.

محمود خدادوست معاون توسعه مدیریت و منابع دانشگاه درباره موضوعاتی همچون شروع پروژه های جدید عمرانی فقط در موارد اضطراری در بیمارستان ها، ضرورت رعایت تفاهم نامه بودجه ای دانشگاه و جذب نیروهای شرکتی صرفا با هماهنگی ستاد دانشگاه از سوی بیمارستان ها با روسای بیمارستان ها گفت و گو کرد.

سید علیرضا مرتضوی - معاون عذا و داروی دانشگاه نیز در بخش دیگری از این جلسه به ارایه توضیحاتی درباره سیاست های مدیریتی بیمارستان ها درباره خرید و توزیع داروهای مربوط به درمان کرونا از جمله رمدسیویر و فاویپیراویر پرداخت.

وی همچنین بر ضرورت ثبت اطلاعات مربوط به این داروها در سامانه HIMو HISتاکید کرد.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی، در ادامه این جلسه روسای بیمارستان ها درباره چالش ها، ظرفیت ها و نیازهای مربوط به بیمارستان ها با هیئت رییسه دانشگاه به گفت و گو پرداختند.

mahsanblog.ir: مهسان بلاگ | سیستم مدیریت محتوای مهسان

1com.ir: مجله کامپیوتر | مجله کاربردی فناوری در صنعت گردشگری

heevblog.ir: هیو بلاگ | سیستم مدیریت محتوای هیو بلاگ

dabiblog.ir: دَبی بلاگ، سیستم مدیریت محتوای دَبی

persinablog.ir: پرسینا بلاگ، سیستم مدیریت محتوا پرسینا

منبع: خبرگزاری پانا
انتشار: 8 آبان 1400 بروزرسانی: 8 آبان 1400 گردآورنده: buy-blog.ir شناسه مطلب: 5303

به "ذخیره مرخصی تمامی کارکنان بخش کرونا بیمارستانهای دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ذخیره مرخصی تمامی کارکنان بخش کرونا بیمارستانهای دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید