خوش خدمتی برخی هواداران ایرانی به رقیب پرسپولیس برای 5 عدد پیراهن!

به گزارش مجله بای بلاگ، فینال لیگ قهرمانان آسیا 29 آذر در دوحه برگزار می شود و پرسپولیس ایران و اولسان کره جنوبی برابر هم به میدان می فرایند.

خوش خدمتی برخی هواداران ایرانی به رقیب پرسپولیس برای 5 عدد پیراهن!

بعد از معین شدن اولسان به عنوان حریف پرسپولیس، عده ای از هواداران فوتبال ایرانی که هوادار تیم های دیگری به جز پرسپولیس هستند، به حمایت از تیم کره ای در شبکه های اجتماعی از جمله اینستاگرام پرداختند؛ اتفاقی که در ابتدا برای این باشگاه کره ای هم عجیب و دور از ذهن بود.

رفته رفته این باشگاه کره ای در صفحه رسمی خود با هواداران ایرانی ارتباط برقرار کرده و در یک پست به آن ها سلام کرده و به نظر می رسد این اقدام گروهی از هواداران ایرانی به دل تیم کره ای نشسته است.

کار به اینجا ختم نشده است و در دو پست آخر این باشگاه کره ای به زبان فارسی برای هواداران ایرانی یک مسابقه ایجاد شده تا تعداد هواداران ایرانی هوادار اولسان بالا برود. این اقدام در خود رسانه های کره ای نیز اتفاق عجیبی بود و خیلی از رسانه های کره ای اعلام کردند که به نظر می رسد حساب رسمی این باشگاه هک شده است!

این تیم کره ای از هواداران ایرانی خواسته ابتدا حساب رسمی باشگاه اولسان را دنبال کنند و در ادامه با هشتگ اولسان و لیگ قهرمانان آسیا، شعار ها و عکس های خودشان را به زبان کره ای آپلود کنند و در صورتی که اولسان در فینال برنده شود 5 دست پیراهن این باشگاه بین هواداران قرعه کشی می شود.

البته کری های فوتبالی در بیشتر جا های فوتبال دنیا وجود دارد و مثلا یک هوادار اتلتیکومادرید از قهرمانی رئال مادرید راضی نمی شود، ولی این حجم از حمایت از تیم مقابل را در کشور های دیگر نمی بینیم که باعث شود به اصطلاح تیم رقیب از آب گل آلود ماهی بگیرد و سعی در جذب هواداران ایرانی، ارائه مسابقه و سرگرم کردن آن ها کند تا در فینال با حذف کننده آن کشور، تنها 5 عدد لباس بین آن ها قرعه کشی شود.

mahsanblog.ir: مهسان بلاگ | سیستم مدیریت محتوای مهسان

1com.ir: مجله کامپیوتر | مجله کاربردی فناوری در صنعت گردشگری

heevblog.ir: هیو بلاگ | سیستم مدیریت محتوای هیو بلاگ

dabiblog.ir: دَبی بلاگ، سیستم مدیریت محتوای دَبی

persinablog.ir: پرسینا بلاگ، سیستم مدیریت محتوا پرسینا

منبع: فرارو
انتشار: 8 آبان 1400 بروزرسانی: 8 آبان 1400 گردآورنده: buy-blog.ir شناسه مطلب: 5472

به "خوش خدمتی برخی هواداران ایرانی به رقیب پرسپولیس برای 5 عدد پیراهن!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خوش خدمتی برخی هواداران ایرانی به رقیب پرسپولیس برای 5 عدد پیراهن!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید