خرید لوازم جانبی خودرو از فروشگاه هیچ موبایل تجربه ای فراموش نشدنی

به گزارش مجله بای بلاگ، لوازم جانبی خودرو امروز جزو موارد ضروری هر خودرو شده است، زیرا با وجود آن ها رانندگی لذت بخش تر می گردد. این لوازم جانبی خودرو یاری می نمایند سرنشینان خودرو در هنگام مسافرت و حتی در رفت و آمدهای کوتاه، امکانات رفاهی لازم در خودرو خود را داشته باشند.

خرید لوازم جانبی خودرو از فروشگاه هیچ موبایل تجربه ای فراموش نشدنی

لوازم جانبی خودرو امروز جزو موارد ضروری هر خودرو شده است، زیرا با وجود آن ها رانندگی لذت بخش تر می گردد. این لوازم جانبی خودرو یاری می نمایند سرنشینان خودرو در هنگام مسافرت و حتی در رفت و آمدهای کوتاه، امکانات رفاهی لازم در خودرو خود را داشته باشند.

لوازم جانبی در انواع مختلفی برای خودروها عرضه شده اند که بعضی از آنها بسیار کاربردی هستند و باعث می شوند، استفاده از خودرو برای شما راحت تر و با خیالی آسوده تر گردد. این وسایل یاریی که برای راحتی سرنشینان و راننده فراهم شده است، کاربردهای مختلفی دارند. در این قسمت انواع و اقسام لوازم جانبی شیائومی و تزئیناتی خودرو در تمامی زمینه ها (بدنه و داخل خودرو و...) وجود دارد.

در ادامه چند وسیله جانبی خوردو پرطرفدار لیست شده است که برای خرید هر یک از آنها می توانید به فروشگاه لوازم جانبی موبایل هیچ مراجعه کنید.

1. هولدر مغناطیسی موبایل مخصوص دریچه کولر خودرو

این هولدر که جزو لوازم جانبی موبایل هم هست گوشی شما را از هر نوع باشد به وسیله مگنت کارامدی که دارد نگه می دارد و جدا کردن گوشی از آن هم بسیار آسان بوده و مسائل نگهدارنده های قدیمی مانند نگهدارنده های کشویی و … را ندارد. این وسیله بر روی تمامی خودروها در عرض چند ثانیه نصب می گردد.

2. فیلتر تصفیه هوای خورو بیسوس Baseus Supramolecular Purification Solvent

فیلتر تصفیه هوای بیسوس که این فیلتر برای تصفیه هوا استفاده می گردد و کاربرد آن در دستگاه تصفیه هوای Baseus Formaldehyde Purifier ACJHQ01-01 است، اما می توان آن را به تنهایی هم استفاده کرد، با این تفاوت که کاربری آن محدود می گردد و نمی توان از حداکثر کارایی آن استفاده نمود. ظرفیت این محصول برابر با 100 میلی لیتر است.

این فیلتر تصفیه هوا به طور کامل به پاک کردن و تصفیه هوا می پردازد به طوری که طی مدت 3 ساعت استفاده از آن در دستگاه تصفیه هوایی که در بالای متن عنوان شد، پاکی هوا به خلوصی برابر با 99.7 درصد می رسد. لازم به ذکر است که غیر از پاک کردن و تصفیه هوا، Baseus Supramolecule Formaldehyde ACJHJ-B02 رایحه مطبوعی نیز دارد که فضای داخل اتومبیل را نیز پر می نماید.

اما در نظر داشته باشید که این محصول ما و بوی مطبوعی که دارد و درون خودرو پخش می گردد، هیچ ضرری برای شما نخواهد داشت و حتی برای بانوان باردار نیز بی خطر است.

3. شارژر فندکی خوردو دو پورت سریع بیسوس

شارژرهای فندکی با فراهم آوردن امکان شارژ گوشی و تبلت در داخل خودرو، باعث شوند کاربران گوشی ها و تبلت ها حین سفر یا زمانی که مدت زیادی را در خودرو سپری می نمایند، با پدیده کمبود شارژ روبرو شوند. یکی از انواع شارژرهای فندکی مدل شارژر فندکی دو پورت بیسوس است که کاربران می توانند با استفاده از آن همزمان دو دستگاه هوشمند را شارژ نمایند.

بیسوس شارژر فندکی خود را با ظاهری کاربردی طراحی نموده است. بدنه شارژر فندکی از آلومینیوم ساخته شده است که در برابر ضربه و خراشیدگی بسیار مقاوم است.

4. خوشبو نماینده هوا خورو بیسوس

آلودگی هوا و بوی نامطبوع از عواملی هستند که هر شخصی را در خارج از خانه و محل کار مورد آزار و اذیت قرار می دهند این مسائل در مناطق شلوغ چندین برابر می گردد. کمپانی Baseus با ساخت محصولی به نام Baseus Little Fragrant قصد برطرف چنین مسائلی را دارد.

این محصول یک خوشبو نماینده هوا بوده که بر روی داشبورد و یا هر محل صاف دیگری قابل نصب است می تواند به یاری قرص های عطری که داخلش وجود دارد بوی مطبوعی را در فضا پخش کند.

5. پاوربانک و جامپ استارتر خودرو بیسوس

خرید پاوربانک و جامپ استارتر را در 2 رنگ با کدهای متفاوت فراوری نموده است. بدین ترتیب که کد رنگ مشکی CRJS03-01 و کد رنگ قرمز CRJS03-09 می باشد. شاید هم برای شما پیش آمده باشد که خودروی خود را مدتی حرکت نداده اید یا سهوا چراغ یا رادیو را روشن گذاشته باشید و باتری ماشین خوابیده باشد.

در این شرایط حتما مجبور بودید یا عملیات باتری به باتری با خودرویی دیگر ماشین تان را روشن کنید، شاید هم تصمیم گرفته اید ماشین را کمی هُل دهید و با دردسر بسیار آن را روشن کنید. امروزه راه حلی برای این مشکل پیدا شده و آن هم استفاده از جامپ استارترهایی مانند جامپ استارتر 12000 میلی آمپر ساعتی بیسوس می باشد.

6. پمپ باد شارژی خودرو بیسوس

این محصول اولین پمپ باد و تنها محصول به شکل شارژی بوده که انرژی خود را از باتری داخلی خود تهیه می نماید پنچر شدن اتومبیل امری بسیار آزار دهنده می باشد زیرا هم زمان زیادی از شخص می گیرد و هم کار بسیار دشواری است. امروزه لوازم پنچرگیری داخل اتومبیل هر شخص وجود دارد اما بعد از آن برای باد کردن لاستیک به مشکل بر می خورید.

کمپانی Baseus با ساخت پمپ باد این مشکل را به کلی از بین برده است. این محصول کاملا شارژی بوده و به وسیله شارژ باتری انرژی خود را تامین میکند. داخل پک این محصول یک شلنگ واقع شده است که از یک سو به پمپ و از سوی دیگر به لاستیک متصل می گردد و به وسیله آن می توانید به راحتی لاستیک اتومبیل خود را باد بکنید. بر روی بدنه این محصول 4 کلید فیزیکی واقع شده است که یکی برای روشن کردن چراغ های LED، دو تا برای مشخص کردن مدل اتومبیل و یکی هم برای شروع کار پمپ مورد استفاده قرار می گیرد.

7. دوربین ماشین 70mai pro شیائومی

دوربین ماشین 70mai شیائومی ابزاری جذاب و کاربردی است که برای فیلمبرداری هنگام رانندگی کاربرد دارد که با دیدی مناسب در کنار آینه عقب قرار می گیرد.

این دوربین دارای لنزهایی با کیفیت بالاست و از اتصال Wi-Fi پشتیبانی می کند قادر به عکس دریافت از اشیا با وضوح خوب حتی در فاصله حدود 70متری می باشد. ابعاد دوربین ماشین 70mai شیائومی 87.5x53x18 میلی متر می باشد و با یک باتری 500 میلی آمپر ساعتی کار می کند. صفحه نمایش 2 اینچی LCD آن با کلیدهای کنترل مکانیکی همراه است.

تمام تنظیمات ضبط نماینده هوشمند 70Mai Pro به وسیله یک گوشی هوشمند و بدون نصب نرم افزار اضافی صورت می گیرد. در یک طرف دستگاه ، یک اسلات برای نصب کارت microSD تا 64 گیگابایت و همچنین یک پورت USB وجود دارد که با استفاده از آن دوربین می تواند ازطریق شارژر ماشین یا یک پاور بانک شارژ گردد.

لنز شیائومی به کاربران اجازه می دهد تا تعداد اتومبیل ها و مواردی که در راستا جاده ای ، بین 140 درجه وجود دارد را مشخص نمایند. از دیگر ویژگی های دوربین 70mai ، قابلیت ضد مه می باشد شما می توانید از آن هنگام شرایط جوی نامساعد ، مه و بارانی بهره ببرید.

8. ترمیم نماینده تیغه برف پاک کن بیسوس

ترمیم نماینده تیغه برف پاک کن ها به دلیل تماس مستقیم با آب و مواد شوینده معمولا پس از مدتی دچار خوردگی شده و کمی از سطح شیشه فاصله می گیرند. این مسئله می تواند باعث گردد که در روزهای بارانی نتوانید به خوبی شیشه را تمیز کنید و جاده را ببینید.

برای جلوگیر از تصادفات جاده ای در روزهای بارانی بهتر است این مشکل حل گردد. کمپانی بیسوس دستگاهی به نام ترمیم نماینده تیغه برف پاک کن CRXFQ-0A فراوری نموده که می تواند این تیغه ها را دوباره ترمیم نمایند و رانندگی ایمنی را برای شما فراهم کند. بدنه این دستگاه از آلیاژ آلومینیوم بوده و بسیار بادوام است.

وزن آن تنها 40 گرم است و تقریبا با تمام ماشین ها سازگار خواهد بود. یکی از مهم ترین وجوه تمایز ترمیم نماینده تیغه برف پاک کن خودرو CRXFQ-0A اینجاست که بر خلاف نمونه های دیگر دست مستقیما با سنباده در تماس نیست و در حین ترمیم آسیبی به پوست دست وارد نمی گردد.

اصلاح نماینده تیغه برف پاک کن خودرو بیسوس CRXFQ-0A می تواند در عرض 30 ثانیه لکه ها و شکستگی های ریز روی تیغه را بهبود بخشیده و آن را صاف کند.

9. اسپری ضدیخ خورو بیسوس

در فصل زمستان خصوصا در مناطق سرد یخ بندان امری طبیعیست. یخ بندان های جاده ای اصولا به تدریج با ریختن شن و نمک روی یخ ها ذوب می شوند اما برای شیشه یخ زده ماشین خود نمی توانید از شن یا نمک بهره ببرید.

خط و خش افتادن شیشه ماشین از یک طرف، دیر انجام شدن این عمل نیز از طرفی دیگر. بیسوس با ساخت یک محلول ضدیخ Baseus Melting Point Deicer ACCBJ-09 توانسته این مشکل را به سرعت حل نماید، راه حلی که همواره همراه شماست.

اسپری ضدیخ بیسوس Baseus Melting Point Deicer ACCBJ-09 دارای مایعی است که فرمول کلی آن از ترکیبات آب، الکل، نمک و گاز است. پس از اسپری کردن این مایع روی یخ موجود روی ماشین یا شیشه آن، علاوه بر ذوب شدن سریع یخ ها، محلی که شما این محلول را اسپری کردید تا 36 ساعت از یخ زدن حتی تا دمای منفی 45 درجه جلوگیری می نماید. سری اسپری دارای دو حالت است که یکی بصورت اسپری و پخش ایع را به بیرون پخش می نماید و در حالت دیگر بصورت نقطه ای مایع را پخش می نماید.

برای خرید لوازم جانبی خودرو می توانید به فروشگاه لوازم جانبی موبایل هیچ hichmobile.com مراجعه کنید.

mahsanblog.ir: مهسان بلاگ | سیستم مدیریت محتوای مهسان

1com.ir: مجله کامپیوتر | مجله کاربردی فناوری در صنعت گردشگری

heevblog.ir: هیو بلاگ | سیستم مدیریت محتوای هیو بلاگ

dabiblog.ir: دَبی بلاگ، سیستم مدیریت محتوای دَبی

persinablog.ir: پرسینا بلاگ، سیستم مدیریت محتوا پرسینا

منبع: خبرگزاری آریا
انتشار: 8 آبان 1400 بروزرسانی: 8 آبان 1400 گردآورنده: buy-blog.ir شناسه مطلب: 6110

به "خرید لوازم جانبی خودرو از فروشگاه هیچ موبایل تجربه ای فراموش نشدنی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خرید لوازم جانبی خودرو از فروشگاه هیچ موبایل تجربه ای فراموش نشدنی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید