خبرنگاران کرونا مانع اساسی برای توسعه ورزش استان اردبیل نیست

به گزارش مجله بای بلاگ، اردبیل-خبرنگاران- مدیرکل ورزش و امور جوانان استان اردبیل گفت: کرونا مانع اساسی برای توسعه ورزش نیست و شیوع بیماری کووید 19 و اعمال محدودیت های ناشی از آن نباید مانع برنامه ریزی برای توسعه ورزش این استان در ابعاد همگانی و قهرمانی گردد.

خبرنگاران کرونا مانع اساسی برای توسعه ورزش استان اردبیل نیست

به گزارش خبرنگاران ،سجاد انوشیروانی روز پنج شنبه در نشستی با فرماندار خلخال اضافه نمود:در هرحال زنجیره کرونا در یک مقطعی از زمان قطع می گردد و بهانه شیوع کرونا در جامعه و توقف مقطعی فعالیت های ورزشی در استان هرگز نباید مانع برنامه ریزی کوتاه و بلندمدت مدیران ورزش و دست اندرکاران ورزش استان برای آینده ورزش گردد .

وی اظهار کرد: ورزش برنامه محور در اولویت کاری امسال اداره کل ورزش و جوانان استان اردبیل قرار گرفته و از هیات های ورزشی که اقدام به ارایه برنامه سالانه برای برگزاری تمرینات ومسابقات ورزشی و توسعه ورزش در سطح مناطق مختلف این استان نموده اند بیش از سال های گذشته حمایت اقتصادی خواهد شد.

او با توصیه به هیات های ورزشی برای ارایه تقویم و برنامه سالانه ورزشی خود جهت بهره مندی از اعتبارات و یاری های اقتصادی گفت: با برنامه ریزی اجرا شده برای تقویت ورزش در هردو بعد قهرمانی و همگانی ،برگزاری مسابقات ورزشی ،اعزام تیم ها به عرصه مسابقات ملی، ورزش استان اردبیل در نیمه دوم امسال بسیار توانمندتر از نیمه نخست ظاهرخواهد شد .

انوشیروانی گفت: اعتبارت هیات های ورزشی در استان اردبیل بر اساس برنامه ارایه شده توزیع می گردد و آن دسته از هیات های ورزشی فعالی که اقدام به برنامه ریزی برای اجرای مسابقات و برنامه های ورزشی درطول سال نمایند از سهم بشتری نسبت به هیات های ورزشی غیر فعال و یا کم کار بهره مند خواهند شد.

وی از پرداخت کلیه بدهی معوقه مصرف انرژی سالن ها و اماکن ورزشی دولتی استان اردبیل تا سرانجام سال 99 اطلاع داد و اضافه نمود: علاوه براین 70 میلیارد ریال مطالبات پیمانکاران مجری پروژه های ورزشی نیز با کوشش های اجرا شده در سال 99 پرداخت شد.

وی اظهار کرد: در حالی که اداره کل ورزش و جوانان استان اردبیل سال 99 را با 45 میلیارد ریال بدهی شروع کرد، پرداخت بدهی معدقه تا سرانجام سال گذشته موجب شده تا امسال و برای نخستین بار این اداره کل بدون دغدغه اقتصادی و بدهی سال جدید را شروع و این امر نقطه قوتی برای آرامش فکری و آسودگی خیال مدیران شهرستانی ،روسای هیات های ورزشی و همچنین دست اندرکاران توسعه ورزش استان اردبیل در سال 1400 است .

وی با تقدیر از توجه فرماندار خلخال به تخصیص اعتبارات ورزشی از محل اعتبارات استانی سال گذشته و انجام تعهد این اداره کل برای جذب اعتبارات ملی اظهار کرد: در سال گذشته و در مجموع بالغ بر 30 میلیارد ریال اعتبار برای اجرا و تکمیل طرح های عمرانی ورزشی خلخال هزینه شد.

مدیر کل ورزش وجوانان استان اردبیل گفت: برای ادامه کار و تکمیل هفت پروژه ورزشی نیمه کاره خلخال از جمله خوابگاه ورزشی ،سالن های ورزشی روستاهای طولش ،لمعه دشت ،اندبیل ، زورخانه شهر ، زمین چمن مصنوعی مجموعه پوریای ولی و تعمیر ، تجهیز و نگهداری اماکن ورزشی موجود این شهرستان 340 میلیارد ریال اعتبار مورد احتیاج است که 210 میلیارد ان برای تکمیل طرح های ورزشی نیمه کاره با پیشرفت فیزیکی 20 الی 40 درصد هزینه می گردد .

در این نشست فریدون بابایی فرماندار خلخال نیز با بیان اینکه اداره کل ورزش وجوانان استان اردبیل از جمله دستگاه های اجرایی استان است که پیروز شده نسبت به تعهد خود در قیال تامین 70 درصد از اعتبارات مورد احتیاج طرح های ورزشی از محل اعتبارات ملی در مقابل 30 درصد اعتبار تخصیص یافته از محل استانی عمل کند اظهار کرد:در کمیته برنامه ریزی امسال شهرستان قطعا پروژه های ورزشی از سهم اعتباری استانی بیشتری برخوردار خواهند شد .

وی با تاکید بر اینکه آن دسته از دستگاه های اجرایی استان اردبیل که به این امر توجه و نسبت به تامین اعتبار 70 درصدی از محل اعتبارات ملی درسال گذشته اقدام نموده اند از سهم بیشتر اعتبار استانی امسال بهره مند می شوند اظهار کرد: بدیهی است که اعتبار استانی امسال دستگاه های اجرایی ضعیف که در سال قبل فرمانداری خلخال را در اجرای طرح های عمرانی خود همراهی ننموده اند نسبت به سال گذشته کاهش خواهد یافت .

وی با بیان اینکه دغدغه اقتصادی ورزش خلخال در امسال رفع خواهد شد گفت: علاوه بر کوشش برای افزایش اعتبارت پروژه های عمرانی ،برای تامین اعتبار جهت تعمیر ونگهداری اماکن ورزشی موجود شهرستان نیز در سال 1400 اقدام خواهیم کرد .

بابایی با اشاره به جمعت جوان روستای طولش خلخال و با توجه به ظرفیت های ورزشی موجود این روستا و برگزاری سالانه جشنواره های ورزشی متعدد در آن خواهان در اولویت قرار دادن تکمیل سالن ورزشی نیمه کاره این روستا شد.

خلخال در جنوب اردبیل واقع است.

mahsanblog.ir: مهسان بلاگ | سیستم مدیریت محتوای مهسان

1com.ir: مجله کامپیوتر | مجله کاربردی فناوری در صنعت گردشگری

heevblog.ir: هیو بلاگ | سیستم مدیریت محتوای هیو بلاگ

dabiblog.ir: دَبی بلاگ، سیستم مدیریت محتوای دَبی

persinablog.ir: پرسینا بلاگ، سیستم مدیریت محتوا پرسینا

منبع: ایرنا
انتشار: 8 آبان 1400 بروزرسانی: 8 آبان 1400 گردآورنده: buy-blog.ir شناسه مطلب: 7206

به "خبرنگاران کرونا مانع اساسی برای توسعه ورزش استان اردبیل نیست" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران کرونا مانع اساسی برای توسعه ورزش استان اردبیل نیست"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید