خبرنگاران ورزش و جوانان آستارا: سمن ها در یاری به فقرا پیشگام اند

به گزارش مجله بای بلاگ، آستارا - خبرنگاران - رئیس اداره ورزش و جوانان آستارا گفت: سازمان های مردم نهاد پویندگان آرمان شهر و بانوان خلاق این شهرستان برای جمع آوری یاری های مردمی و توزیع به اقشار آسیب پذیر در ایام پیشگیری از بیماری کرونا پیشگام هستند.

خبرنگاران ورزش و جوانان آستارا: سمن ها در یاری به فقرا پیشگام اند

وحید خاصی پور روز یکشنبه در اداره ورزش و جوانان آستارا اظهار کرد: امروز سازمان های مردم نهاد به 17 خانوار نیازمند روستاهای هجرت، عنبران و عباس آباد مقادیری مرغ، روغن، لوبیا، رب گوجه، ماکارونی و برنج توزیع کردند.

وی ادامه داد: با مشارکت سازمان مردم نهاد بانوان خلاق 100 بسته ماسک و ماده ضدعفونی در مقابل اداره ورزش و جوانان آستارا به شهروندان توزیع شد و تقویت امید، اعتماد و همبستگی برای فائق آمدن بر بیماری کرونا ضروری است.

وی بیان نمود: زنان سرپرست خانوار، اقشار با درآمد پایین و حاشیه نشینان در اولویت توجه سمن ها هستند و با مشارکت خیران، یاری به خانوارهای نیازمند تا ریشه کنی بیماری کرونا ادامه خواهد یافت.

ویروس کرونا جزو خانواده بزرگی از ویروس ها است و از ویروس سرماخوردگی معمولی تا عامل بیماری سارس را شامل می گردد و در معمولی ترین حالت، باعث سرماخوردگی می گردد اما در مواردی باعث سندروم حاد تنفسی یا همان سارس می گردد که نشانه های ابتلا به آن تب، سرفه و تنگی نفس است.

این ویروس که شیوع آن از اواخر دسامبر سال گذشته میلادی (دی ماه) در چین آغاز شد، علاوه بر 30 استان و منطقه چین، به بیش از 200 کشور از جمله آمریکا، استرالیا، تایلند، مالزی، کره جنوبی، ژاپن، کانادا، سوئد، اسپانیا، فرانسه ، امارات متحده عربی و ایران نیز سرایت نموده است.

بندر مرزی آستارا با 91 هزار نفر جمعیت در 2 بخش و 62 روستا در غرب استان گیلان و نوار مرزی جمهوری آذربایجان واقع شده است.

mahsanblog.ir: مهسان بلاگ | سیستم مدیریت محتوای مهسان

1com.ir: مجله کامپیوتر | مجله کاربردی فناوری در صنعت گردشگری

heevblog.ir: هیو بلاگ | سیستم مدیریت محتوای هیو بلاگ

dabiblog.ir: دَبی بلاگ، سیستم مدیریت محتوای دَبی

persinablog.ir: پرسینا بلاگ، سیستم مدیریت محتوا پرسینا

منبع: ایرنا
انتشار: 8 آبان 1400 بروزرسانی: 8 آبان 1400 گردآورنده: buy-blog.ir شناسه مطلب: 1689

به "خبرنگاران ورزش و جوانان آستارا: سمن ها در یاری به فقرا پیشگام اند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران ورزش و جوانان آستارا: سمن ها در یاری به فقرا پیشگام اند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید