خبرنگاران غربالگری بیش از 380 هزار نفر در لرستان

به گزارش مجله بای بلاگ، خرم آباد - خبرنگاران - مدیرعامل جمعیت هلال احمر لرستان گفت: از هفدهم اسفند سال گذشته که تا چهارم فروردین ماه سال جاری، 387 هزار و 472 نفر توسط جمعیت هلال احمر مورد پایش سلامت قرار گرفتند.

خبرنگاران غربالگری بیش از 380 هزار نفر در لرستان

صارم رضایی روز سه شنبه در جمع خبرنگاران گفت: جمعیت هلال احمر لرستان در 28 نقطه از مبادی ورودی و خروجی شهرهای استان پست های بازرسی سلامت ایجاد نموده که شبانه روز در حال کوشش برای کنترل و مبارزه با کرونا هستند.

وی اعلام کرد: طی مدت یاد شده، 29 فرد مشکوک به کرونا نیز مورد شناسایی قرار گرفته اند که جهت سیر مراحل درمان به مراکز درمانی مورد هدف انتقال داده شدند.

رضایی توضیح داد: از شروع طرح پایش سلامت توسط جمعیت هلال احمر لرستان بیش از یک هزار 350 نفر روز توسط امدادگران، نجاتگران، جوانان، داوطلبان و پرسنل فعالیت انجام شده است.

وی اضافه کرد: جمعیت هلال احمر لرستان از تمام بسترهایی که توانسته جهت مقابله با ویروس کرونا به کارگیری کرده که حتی در این راستا بزرگترین کار شبکه ای در فضای مجازی توسط اعضای جوانان ایجاد شده که به کار آموزش همگانی و حساس کردن مردم استان جهت رعایت پروتکل های بهداشتی در راستای کاهش ابتلا به کرونا می پردازند.

mahsanblog.ir: مهسان بلاگ | سیستم مدیریت محتوای مهسان

1com.ir: مجله کامپیوتر | مجله کاربردی فناوری در صنعت گردشگری

heevblog.ir: هیو بلاگ | سیستم مدیریت محتوای هیو بلاگ

dabiblog.ir: دَبی بلاگ، سیستم مدیریت محتوای دَبی

persinablog.ir: پرسینا بلاگ، سیستم مدیریت محتوا پرسینا

منبع: ایرنا
انتشار: 8 آبان 1400 بروزرسانی: 8 آبان 1400 گردآورنده: buy-blog.ir شناسه مطلب: 1381

به "خبرنگاران غربالگری بیش از 380 هزار نفر در لرستان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران غربالگری بیش از 380 هزار نفر در لرستان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید