حمله فیشینگ کرونایی به کارکنان دولت آمریکا

به گزارش مجله بای بلاگ، آنالیز های گوگل نشان می دهد تعدادی از افراد کلاهبردار با طراحی حملات فیشینگ مرتبط با بیماری کرونا درصدد سرقت اطلاعات از کارکنان دولت آمریکا هستند.

حمله فیشینگ کرونایی به کارکنان دولت آمریکا

به گزارش خبرنگار گروه علمی و دانشگاهی خبرنگاران به نقل از زد دی نت، با توجه به خانه نشینی بسیاری از کارکنان دولت آمریکا و دورکاری آنها و عدم امکان خرید حضوری غذا به علت نگرانی از ابتلا به بیماری کرونا، حملات فیشینگ بر علیه این گروه از افراد طراحی شده و مهاجمان ایمیل های دروغینی را برای اشخاص مذکور می فرستند و در آنها ادعای تحویل فست فودهای رایگان را مطرح می نمایند.

آنالیز های گروه تحلیل تهدیدات گوگل نشان می دهد، حملات فیشینگ یادشده علاوه بر کارکنان دولت، کارکنان مراکز درمانی و بهداشتی را نیز هدف قرار داده است.

هدف اصلی از این حملات به دست آوردن کلمات عبور کارکنان دولت آمریکا و مراکز درمانی این کشور است تا اطلاعات موجود در آنها سرقت گردد. بعضی از این حملات بر علیه کاربران جیمیل اجرا شده و گوگل از همین جا متوجه آن شده است. هنوز معین نیست چه فرد یا افرادی حملات یادشده را سازماندهی نموده اند و کوشش برای شناسایی آنها ادامه دارد.

mahsanblog.ir: مهسان بلاگ | سیستم مدیریت محتوای مهسان

1com.ir: مجله کامپیوتر | مجله کاربردی فناوری در صنعت گردشگری

heevblog.ir: هیو بلاگ | سیستم مدیریت محتوای هیو بلاگ

dabiblog.ir: دَبی بلاگ، سیستم مدیریت محتوای دَبی

persinablog.ir: پرسینا بلاگ، سیستم مدیریت محتوا پرسینا

منبع: خبرگزاری فارس
انتشار: 8 آبان 1400 بروزرسانی: 8 آبان 1400 گردآورنده: buy-blog.ir شناسه مطلب: 1885

به "حمله فیشینگ کرونایی به کارکنان دولت آمریکا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "حمله فیشینگ کرونایی به کارکنان دولت آمریکا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید