جیلی Geometry خودروی کراس اووری 285 میلیون تومانی رونمایی کرد

به گزارش مجله بای بلاگ، جیلی Geometry به اسم برند تازه این شرکت چینی رونمایی شده است. این خودرو با نام EX3 و در کلاس B قرار است 285 میلیون تومان فروخته گردد.

جیلی Geometry خودروی کراس اووری 285 میلیون تومانی رونمایی کرد

خبرنگاران - جیلی از یک محصول تازه تحت برند نوپای Geometry رونمایی کرد. این خودرو EX3 نام دارد و در کلاس B قرار می گیرد.

پیشرانه برقی با 94 اسب بخار قدرت و 180 نیوتن متر گشتاور، باتری 37.23 کیلووات ساعتی، امکان پیمایش 322 کیلومتر مسافت با یک بار شارژ و قیمتی معادل 9200 دلار یا 258 میلیون تومان از مشخصات اصلی این کراس اوور چینی هستند.

جیلی Geometry رونمایی شد

از نظر ظاهری Geometry EX3 مشابه با دیگر کراس اوورهای روز طراحی شده و با توجه به برچسب قیمتی باید چهره آن را کاملا قابل قبول دانست.

چراغ های اصلی زیبا که از پژو 308 الگوبرداری شده اند، گلگیرهای نسبتا متورم و خطوط سبز رنگ در بعضی نقاط بدنه از جمله مشخصات EX3 در نمای بیرونی هستند.

برند Geometry در سال 2019 و با هدف عرضه مدل های پاک پایه گذاری شده است
ابعاد و فضای داخلی

با 4005 میلیمتر طول، 1760 میلیمتر عرض، 1575 میلیمتر ارتفاع و فاصله محوری 2480 میلیمتر، EX3 ابعاد کوچکی دارد و می توان آن را با مدلی مثل ام وی ام X22 مقایسه کرد.

جیلی تاکید می نماید بخاطر بهره گیری از پیشرانه الکتریکی، فضای داخلی این خودرو گسترده است و براحتی 5 سرنشین بزرگسال را در خود جای می دهد.

در کنار این، مهندسان جیلی توجه ویژه ای به ایجاد فضاهای کاربردی در داخل کابین داشته اند، طوری که 26 محفظه در قسمت های مختلف EX3 تعبیه شده است.

فضای بار این کراس اوور ریزجثه هم مناسب بوده و 500 لیتر حجم دارد. در صورت خواباندن جایگاه های ردیف عقب این رقم به 1050 لیتر افزایش می یابد تا احتیاج به وانت در بیشتر اوقات برطرف گردد!

ترکیب رنگ آبی و مشکی و نورپردازی فلورسنت جلوه ای خاص به کابین EX3 بخشیده است

داشبورد Geometry EX3 فراتر از یک خودروی مالی است، چرا که هم زیبا طراحی شده و هم دو نمایشگر دیجیتال را روی خود دارد.

نمایشگر تبلت مانند مرکزی 8 اینچی است و سیستم اینفوتینمنت خودرو به وسیله آن مدیریت می گردد، نمایشگر پشت فرمان هم 10.25 اینچی بوده و اطلاعات مورد احتیاج راننده را در اختیار وی قرار می دهد.

بد نیست اشاره کنیم سیستم اینفوتینمنت اختصاصی G-Link جیلی به سرویس هایی مثل QQ موزیک، Autonavi، رادیو Ximalaya، کنترل صوتی و وای فای مجهز است.

پیشرانه تک موتوره EX3

همانطور که در ابتدا هم اشاره کردیم، پیشرانه تک موتوره EX3 توانایی فراوری 94 اسب بخار قدرت و 180 نیوتن متر گشتاور را دارد.

جیلی می گوید این پیشرانه از لحاظ عملکرد کاملا هم تراز با رقبای بنزینی است. وظیفه تغذیه این پیشرانه بر عهده پک باتری 37.23 کیلووات ساعتی با سیستم خنک کننده مایع گذاشته شده و بر اساس استاندارد NEDC امکان پیمایش مسافت 322 کیلومتر با اتکا به آن وجود دارد.

این پک از فناوری شارژ پرسرعت پشتیبانی می نماید و در عرض 30 دقیقه 80 درصد از ظرفیت آن پر شده و می توان تا 250 کیلومتر را با آن طی کرد.

از لحاظ تجهیزات ایمنی، EX3 فاقد سیستم های پیشرفته است که البته این مساله جای تعجبی هم ندارد.

دو ایربگ، سنسور و دوربین دید عقب، سیستم کنترل فشار باد تایرها، ABS و EBD شاخص ترین تجهیزات این کراس اوور مقرون به صرفه قیمت چینی هستند. البته جیلی تاکید کرده در ساخت این خودرو از فولاد مقاوم استفاده کرده و مقاومت کابین در برخوردهای جلو و عقب بالاست.

آنطور که اعلام شده، Geometry EX3 با قیمت پایه 59,700 یوان (9200 دلار یا 258 میلیون تومان در لحظه نگارش مطلب!) ابتدا در چین و به وسیله شبکه نمایندگی های اختصاصی به فروش می رسد و در فاز بعدی راهی سایر بازارها خواهد شد.

منبع: دیجیاتو

mahsanblog.ir: مهسان بلاگ | سیستم مدیریت محتوای مهسان

1com.ir: مجله کامپیوتر | مجله کاربردی فناوری در صنعت گردشگری

heevblog.ir: هیو بلاگ | سیستم مدیریت محتوای هیو بلاگ

dabiblog.ir: دَبی بلاگ، سیستم مدیریت محتوای دَبی

persinablog.ir: پرسینا بلاگ، سیستم مدیریت محتوا پرسینا

منبع: بیت ران
انتشار: 8 آبان 1400 بروزرسانی: 8 آبان 1400 گردآورنده: buy-blog.ir شناسه مطلب: 8466

به "جیلی Geometry خودروی کراس اووری 285 میلیون تومانی رونمایی کرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "جیلی Geometry خودروی کراس اووری 285 میلیون تومانی رونمایی کرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید