ثبت نام کنندگان شاخص میاندوره ای مجلس

به گزارش مجله بای بلاگ، کاندیدا های انتخابات اولین میاندوره ای مجلس یازدهم را بهتر بشناسید

ثبت نام کنندگان شاخص میاندوره ای مجلس

به گزارش گروه سیاسی خبرنگاران، ثبت نام از داوطلبین انتخابات اولین میان دوره ای یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی در حوزه های انتخابیه تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس، تفرش، آشتیان و فراهان، بهار و کبودرآهنگ، گچساران و باشت، آستانه اشرفیه و میانه از 8 فروردین 1400 شروع شد و تا ساعت 18 روز شنبه 14 فروردین ادامه دارد.

تهران، کبودرآهنگ و آستانه اشرفیه با توجه به فوت منتخبین مردم بر اثر بیماری کرونا، حوزه انتخابیه تفرش با توجه به جعلی بودن مدارک تحصیلی نماینده منتخب و همچنین حوزه انتخابیه گچساران با توجه به تایید نشدن اعتبارنامه نماینده منتخب هر کدام یک جایگاه خالی در مجلس شورای اسلامی دارند که باید تکلیف این جایگاه خالی ها در 28 خرداد ماه همزمان با انتخابات ریاست جمهوری برگزار خواهد شد.

بر این اساس افراد شاخصی که در انتخابات میان دوره ای مجلس ثبت نام نموده اند بدین توضیح هستند.

نادر قاضی پور از حوزه انتخابیه تهران

نادر قاضی پور متولد 1 فروردین 1337 در منطقه سه گنبد ارومیه است. وی در دوره هشتم، نهم و دهم مجلس شورای اسلامی، نمایندگی ارومیه را بر عهده داشت. قاضی پور همچنین در دوره یازدهم از حوزه انتخابیه ارومیه تبت نام کرد، اما از سوی شورای نگهبان رد صلاحیت شد، ولی دوباره این شخص از تهران کاندیدای مجلس شده است.

حمید رسایی از حوزه انتخابیه تهران

حمید رسایی (زاده 1 مرداد 1347 تهران) روحانی و سیاست مدار اصولگرای ایرانی است، که در ادوار هشتم و نهم مجلس شورای اسلامی به عنوان نماینده شهر تهران در مجلس حضور داشت. وی در انتخابات دهمین دوره مجلس شورای اسلامی، از سوی شورای نگهبان، رد صلاحیت شد، اما بعد ها در دوره دهم صلاحیت او دوباره تأیید شد و همچنین در دوره یازدهم در تهران تایید صلاحیت شد، اما نتوانست حد نصاب ارا را کسب کند.

سید ناصر حسینی پور از حوزه انتخابیه تهران

سید ناصر حسینی پور (متولد مهر 1350) نویسنده، کارشناس ادبیات مقاومت و یک دیپلمات فرهنگی است که برای اثرش پایی که جا ماند شهرت فراگیر یافت؛ او مسئول میز ادبیات مقاومت بخش جنگ نرم در دبیرخانهٔ شورای عالی امنیت ملی جمهوری اسلامی ایران است. او به زعم خود مایل بود که با نگارش این کتاب، جنایات جنگی نیرو های عراقی در زندان های مخفی عراق در جنگ ایران و عراق را ثبت کند.

mahsanblog.ir: مهسان بلاگ | سیستم مدیریت محتوای مهسان

1com.ir: مجله کامپیوتر | مجله کاربردی فناوری در صنعت گردشگری

heevblog.ir: هیو بلاگ | سیستم مدیریت محتوای هیو بلاگ

dabiblog.ir: دَبی بلاگ، سیستم مدیریت محتوای دَبی

persinablog.ir: پرسینا بلاگ، سیستم مدیریت محتوا پرسینا

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 8 آبان 1400 بروزرسانی: 8 آبان 1400 گردآورنده: buy-blog.ir شناسه مطلب: 6726

به "ثبت نام کنندگان شاخص میاندوره ای مجلس" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ثبت نام کنندگان شاخص میاندوره ای مجلس"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید