تکلیف پرداخت یارانه در سال 1400 روشن شد

به گزارش مجله بای بلاگ، نمایندگان مجلس در جریان آنالیز جزییات لایحه بودجه 1400نحوه هزینه کرد پرداخت یارانه هدفمندی و معیشتی را معین کردند.

تکلیف پرداخت یارانه در سال 1400 روشن شد

خبرآنلاین: کنندگان در جریان آنالیز بخش هزینه ای لایحه بودجه سال 1400، با احکام هزینه ای تبصره (14) با 189 رأی موافق، 15 رأی مخالف و 2 رأی ممتنع از مجموع 216 کننده حاضر در جلسه موافقت کردند.

احکام هزینه ای تبصره (14) این لایحه به توضیح زیر است:

ا - سازمان هدفمندی یارانه ها موظف است بدون احتیاج به ابلاغ و تخصیص از سوی سازمان برنامه وبودجه کشور نسبت به پرداخت مصارف مربوط مطابق جدول مذکور و بند (الف) تبصره (18) و ردیف محرومیت زدایی مندرج در جدول 3- 10 اقدام نماید.

3- عوارض شهرداری ها و دهیاری ها از فروش حامل های انرژی موضوع ماده (38) قانون مالیات بر ارزش افزوده و جداول پرداختی ها (مصارف) این تبصره، پس از وصول، ظرف مدت یک ماه به حساب تمرکز وجوه وزارت کشور واریز می گردد تا به شهرداری ها و دهیاری ها پرداخت گردد.

بند (ب) تبصره (14) عبارت است از: سازمان هدفمندسازی یارانه ها به وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی حسب مورد مکلفند نسبت به ثبت نام و پرداخت یارانه هدفمندی و نیز معیشتی و سایر یارانه ها به کلیه افراد از جمله افراد جدید، افرادی که تا به امروز ثبت نام ننموده اند و افرادی که منصرف شده اند، اقدام کنند. عدم ثبت نام یا تأخیر در ثبت نام و عدم پرداخت یارانه هدفمندی و نیز یارانه معیشتی و سایر یارانه ها تخلف محسوب و مسئولیت آن بر عهده کلیه مدیران ذیربط است، این تخلف قابل رسیدگی در مراجع ذیصلاح است.

در بند (د) این تبصره نیز آمده است:

1- منابع جدول این تبصره پس از تأمین به صورت کامل به مصارف آن می رسد و هزینه کرد آن در غیر مصارف جدول تخلف محسوب می گردد. سازمان هدفمندسازی یارانه ها مکلف است گزارش اقدامات را هر سه ماه یک بار به کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات ارائه نماید.

3- تامین منابع مورد احتیاج این تبصره در اولویت است و اجرای مفاد سایر تبصره های این قانون نباید منجر به کاهش منابع آن گردد.

mahsanblog.ir: مهسان بلاگ | سیستم مدیریت محتوای مهسان

1com.ir: مجله کامپیوتر | مجله کاربردی فناوری در صنعت گردشگری

heevblog.ir: هیو بلاگ | سیستم مدیریت محتوای هیو بلاگ

dabiblog.ir: دَبی بلاگ، سیستم مدیریت محتوای دَبی

persinablog.ir: پرسینا بلاگ، سیستم مدیریت محتوا پرسینا

منبع: توریسم آنلاین
انتشار: 8 آبان 1400 بروزرسانی: 8 آبان 1400 گردآورنده: buy-blog.ir شناسه مطلب: 6371

به "تکلیف پرداخت یارانه در سال 1400 روشن شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تکلیف پرداخت یارانه در سال 1400 روشن شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید