بهره مند: مشکل تامین روغن حل نشده ، قیمت شیرینی شب عید افزایش نمی یابد

به گزارش مجله بای بلاگ، رئیس اتحادیه دارندگان قنادی، شیرینی فروشی و کافه قنادی با تاکید بر اینکه مشکل تامین روغن واحد های صنفی شیرینی پرینی فروشی هنوز حل نشده است، گفت: مجبوریم برای تهیه روغن مورد نیاز این کالا را با چند برابر قیمت از واسطه ها خریداری کنیم.

بهره مند: مشکل تامین روغن حل نشده ، قیمت شیرینی شب عید افزایش نمی یابد

به گزارش گروه اقتصادی خبرنگاران، علی بهره مند با بیان اینکه قیمت شیرینی در ایام پایانی سال تغییر نخواهد کرد و افزایشی نخواهد داشت، گفت: براین اساس قیمت انواع شیرینی همان قیمت های قبلی خواهد بود.

وی گفت: قیمت هر کیلوگرم شیرینی یزدی درجه یک 38 هزار تومان، هر کیلوگرم شیرینی زبان درجه یک 50 هزار تومان، هر کیلوگرم شیرینی پاپیونی و دانمارکی درجه یک نیز 50 هزار و قیمت هر کیلو گرم شیرینی تر درجه یک 60 هزار تومان است. قیمت درجه دو هر کیلوگرم از انواع شیرینی ها ذکر شده نیز 10 هزار تومان کمتر از قیمت های مذکور خواهد بود.

رئیس اتحادیه دارندگان قنادی، شیرینی فروش و کافه قنادی با تاکید بر اینکه هنوز مشکل تامین روغن جامد واحد های صنفی حل نشده است، گفت: متاسفانه اغلب کارخانه ها روغن را به طور مستقیم به واحد های صنفی تحویل نمی دهند و به واسطه ها می دهند و واحد های صنفی نیز مجبورند باید روغن را از واسطه ها و دلالان خریداری کنند.

بهره مند بیان داشت: قیمت یک حلب روغن جامد 16 کیلوگرمی تحویل از کارخانه 165 هزار تومان است، اما واحد های صنفی همین روغن را از دلال ها و واسطه ها با قیمتی بیش از 400 هزار تومان خریداری می کنند.

رئیس اتحادیه قنادی، شیرینی فروش و دارندگان کافه قنادی در پاسخ به این سوال که دلیل عدم فروش روغن توسط کارخانجات به واحد های صنفی چیست، گفت: دقیقا علت را نمی دانم، البته در مواردی واحد های صنفی می توانند بطور مستقیم روغن مورد نیاز خود را از از کارخانجات روغن خریداری کنند، اما در اغلب موارد باید این کالا ها را از واسطه ها و دلالانی خرید را انجام دهند.

در جدول زیر قیمت انواع شیرینی درجه یک و دوم آمده است:

mahsanblog.ir: مهسان بلاگ | سیستم مدیریت محتوای مهسان

1com.ir: مجله کامپیوتر | مجله کاربردی فناوری در صنعت گردشگری

heevblog.ir: هیو بلاگ | سیستم مدیریت محتوای هیو بلاگ

dabiblog.ir: دَبی بلاگ، سیستم مدیریت محتوای دَبی

persinablog.ir: پرسینا بلاگ، سیستم مدیریت محتوا پرسینا

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 8 آبان 1400 بروزرسانی: 8 آبان 1400 گردآورنده: buy-blog.ir شناسه مطلب: 6650

به "بهره مند: مشکل تامین روغن حل نشده ، قیمت شیرینی شب عید افزایش نمی یابد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بهره مند: مشکل تامین روغن حل نشده ، قیمت شیرینی شب عید افزایش نمی یابد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید