برخورد با رانندگان متخلف در طرح فاصله گذاری اجتماعی

به گزارش مجله بای بلاگ، خبرنگاران/چهارمحال و بختیاری رئیس سازمان مدیریت حمل و نقل بار و مسافر شهرکرد گفت: در حال حاضر شرایط وجود مسافر به گونه ای است که جایگاه های بسیاری در اتوبوس ها خالی است، اما در صورت افزایش مسافر، رانندگان اتوبوس باید به ضوابط ابلاغی توجه داشته باشند، در غیر این صورت با آن ها برخورد خواهد شد.

برخورد با رانندگان متخلف در طرح فاصله گذاری اجتماعی

مهرداد میرزائیان در گفت و گو با خبرنگاران، با اشاره به شیوع ویروس کرونا و لزوم فاصله گذاری اجتماعی اظهار کرد: اجرا و نظارت طرح فاصله گذاری در ناوگان حمل و نقل عمومی درون شهری شهرکرد به صورت مستمر انجام می گیرد.

وی با اشاره به فعالیت ناوگان تاکسیرانی و اتوبوسرانی شهرکرد، اضافه نمود: از چند روز گذشته بحث ممنوعیت نشستن بیش از 2 نفر در جایگاه های عقب تاکسی ها اجرا شد تا از این راه بتوان فاصله مناسب را میان مسافران ایجاد کرد.

میرزائیان در ادامه با بیان نحوه نشستن مسافران در اتوبوس های شهری، توضیح داد: مسافران با رعایت فاصله یک متری باید یک در میان در اتوبوس بنشینند و در هر اتوبوس حداکثر 14 نفر جا به جا می گردد.

وی ادامه داد: در حال حاضر شرایط وجود مسافر به گونه ای است که با وجود این ضوابط باز هم جایگاه های بسیاری در اتوبوس ها خالی است، اما در صورت افزایش مسافر، رانندگان اتوبوس باید به این ضوابط توجه داشته باشند، در غیر این صورت با آن ها برخورد خواهد شد.

میرزائیان تاکید نمود: از زمان اجرای طرح فاصله گذاری اجتماعی به کلیه تاکسی های شهرکرد به وسیله پیامک اعلام شده که موظف به اجرای طرح فاصله گذاری اجتماعی هستند و این طرح به صورت جدی پیگیری می گردد.

وی با اشاره به طرح فاصله گذاری اجتماعی با فاصله استاندارد اضافه نمود: کلیه ناوگان اتوبوس درون شهری با استفاده از برچسب های هشداردهنده اجرایی شده و مسافران براساس فضاهای تعیین می توانند از ناوگان اتوبوس درون شهری استفاده نمایند.

میرزائیان بیان نمود: برای حفظ سلامت و ایمنی رانندگان اتوبوس نیز کابین راننده از محل مسافران به صورت کامل جداسازی شده است.

وی با بیان رعایت بهداشت فردی و محیطی به شهروندان و مسافران توصیه کرد: افراد برای حفظ سلامت و ایمنی خود و رانندگان در هنگام استفاده از ناوگان حمل و نقل عمومی از دستکش و ماسک مناسب استفاده نمایند.

میرزائیان از شهروندان و مسافران تقاضا کرد: افراد می توانند موارد تخلف، پیشنهادات و نقدها خود را با ذکر کد تاکسی و اتوبوس با شماره های 15-33370014 واحد بازرسی، پاسخگویی وثبت شکایات در میان بگذارند و اطمینان خاطر داشته باشند که بازرسان سازمان در اسرع وقت به موارد تخلف تا حصول نتیجه رسیدگی و براساس آیین نامه انضباطی با رانندگان متخلف برخورد خواهد شد.

رئیس سازمان مدیریت حمل و نقل بار و مسافر شهرکرد در خاتمه یادآور شد: در حال حاضر به صورت شبانه روزی و ایستگاه های مبدا و مقصد توسط تیم های سطح شهر ضدعفونی شده و تاکسی ها و اتوبوس ها توسط اکیپ سازمان ضدعفونی می شوند و ماسک و دستکش در حد توان سازمان به کلیه رانندگان داده شده است.

mahsanblog.ir: مهسان بلاگ | سیستم مدیریت محتوای مهسان

1com.ir: مجله کامپیوتر | مجله کاربردی فناوری در صنعت گردشگری

heevblog.ir: هیو بلاگ | سیستم مدیریت محتوای هیو بلاگ

dabiblog.ir: دَبی بلاگ، سیستم مدیریت محتوای دَبی

persinablog.ir: پرسینا بلاگ، سیستم مدیریت محتوا پرسینا

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 8 آبان 1400 بروزرسانی: 8 آبان 1400 گردآورنده: buy-blog.ir شناسه مطلب: 1900

به "برخورد با رانندگان متخلف در طرح فاصله گذاری اجتماعی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "برخورد با رانندگان متخلف در طرح فاصله گذاری اجتماعی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید