باید دور از حاشیه فقط به فکر کشتی دریافت باشیم

به گزارش مجله بای بلاگ، به گزارش خبرنگاران، محمدعلی گرایی دارنده مدال برنز کشتی فرنگی دنیا با بیان اینکه تمرینات آمادگی جسمانی و فنی خود را در این مدت به صورت انفرادی انجام داد، گفت: از قبل تمرین داشتم و شرایط جسمانی ام نیز خوب بود، البته در لیگ به دلیل ارنج تیمی در وزن 82 کیلوگرم کشتی گرفتم، اما رقابت های خود را با پیروزی پشت سر گذاشتم و به نظر خودم بد نبودم. برگزاری لیگ از لحاظ اقتصادی برای کشتی گیران خوب بود،. البته رقم هایی که با کشتی گیران قرارداد می بندند، آنچنان که باید نیست، اما همین نیز یاری خوبی برای کشتی گیران است.

باید دور از حاشیه فقط به فکر کشتی دریافت باشیم

وی در خصوص شروع تمرینات تیم های ملی گفت: خوشبختانه بعد از 8 ماه دوری به تمرینات بازگشتیم، در حال حاضر 79 کیلوگرم وزن دارم و برای حضور در وزن 77 کیلوگرم مسئله ای نخواهم داشت، شرایط اردو نیز خوب است، وظیفه ما تمرین کردن و کشتی دریافت است و در هر شرایطی باید به دنبال آماده سازی خود باشیم.

گرایی ادامه داد: چون در این چند ماه از تمرینات دور نبودم در اردو نیز مشکل خاصی برای تمرین ندارم. دیروز نیز در نخستین روز اردو، در کنار دیگر اردونشینان تمرینات وزنه را به خوبی انجام دادم.

عضو تیم ملی کشتی فرنگی در وزن 77 کیلوگرم در خاتمه اظهار داشت: باید از حاشیه دور شویم و به فکر کشتی گرفتم باشیم، اگر برای تیم ملی انتخاب شدم فقط برای مدال طلا می جنگم. برای یک کشتی گیر جنگنده هیچ فرقی نمی کند با چه حریفی روبرو گردد و فقط باید به دنبال پیروزی باشد.

mahsanblog.ir: مهسان بلاگ | سیستم مدیریت محتوای مهسان

1com.ir: مجله کامپیوتر | مجله کاربردی فناوری در صنعت گردشگری

heevblog.ir: هیو بلاگ | سیستم مدیریت محتوای هیو بلاگ

dabiblog.ir: دَبی بلاگ، سیستم مدیریت محتوای دَبی

persinablog.ir: پرسینا بلاگ، سیستم مدیریت محتوا پرسینا

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 8 آبان 1400 بروزرسانی: 8 آبان 1400 گردآورنده: buy-blog.ir شناسه مطلب: 4725

به "باید دور از حاشیه فقط به فکر کشتی دریافت باشیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "باید دور از حاشیه فقط به فکر کشتی دریافت باشیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید