بایدن، در حال آنالیز حملات پهپادی و مقابله با تروریسم

به گزارش مجله بای بلاگ، در گزارشی ویژه از سوی دیلی بیست تعیین شده که بایدن در حال آنالیز اقدامات کُشنده آمریکا برای مقابله با تروریسم و ارزیابی وسعت این اقدامات در جنگ علیه تروریسم است.

بایدن، در حال آنالیز حملات پهپادی و مقابله با تروریسم

به نقل از خبرگزاری اسپوتنیک، جنگ علیه تروریسم یک کمپین بین المللی نظامی است که توسط آمریکا و در پی حملات 11 سپتامبر 2001 در این کشور به راه افتاده است. این کمپین اهدافی چون گروه های مسلح افراطی اسلام گرا مانند القاعده، داعش و طالبان را هدف می گیرد.

به گفته امیلی تورن، سخنگوی ارشد شورای امنیت ملی آمریکا، جو بایدن، رئیس جمهوری ایالات متحده خط مشی موقتی را درباره استفاده کشورش از نیروی نظامی و عملیات امنیت ملی مرتبط در روز نخست ریاست جمهوری اش مطرح و روز آدینه بار دیگر آنها را تکرار کرد.

کنگره روز آدینه درباره این تغییرات آگاه شد.

سخنگوی ارشد شورای امنیت ملی آمریکا گفت: این خط مشی محرمانه است اما بایدن دید کامل در خصوص اقدامات قابل توجه پیشنهادی در این موارد را فراهم می نماید.

دیلی بیست گزارش داد: اقدامات در این حوزه ها معمولا به حملات پهپادی و سایر حملات علیه گروه ها و زیرساخت های احتمالی تروریستی مربوط می گردد. همچنین یک ائتلاف ضد جنگ راست افراطی نیز به احتمال زیاد از این اخبار به عنوان فرصتی برای انتها جنگ علیه تروریسم استقبال می نماید.

جنگ علیه تروریسم که توسط جورج بوش پسر، رئیس جمهوری پیشین آمریکا در سال 2001 اعلام شد، اغلب به عنوان یک جنگ همیشگی یا یک جنگ پایدار و بدون هیچ شرایط مشخصی که نتیجه ای داشته باشد، شناخته شده است.

باربارا لی، یکی از اعضای کمیته اعتبارات مجلس نمایندگان آمریکا در بیانیه ای برای دیلی بیست نوشت: از وقتی که علیه جنگ علیه تروریسم رای دادم، کوشش نموده ام تا این جنگ همیشگی را انتها دهم.، ایسنا

mahsanblog.ir: مهسان بلاگ | سیستم مدیریت محتوای مهسان

1com.ir: مجله کامپیوتر | مجله کاربردی فناوری در صنعت گردشگری

heevblog.ir: هیو بلاگ | سیستم مدیریت محتوای هیو بلاگ

dabiblog.ir: دَبی بلاگ، سیستم مدیریت محتوای دَبی

persinablog.ir: پرسینا بلاگ، سیستم مدیریت محتوا پرسینا

منبع: ایران آنلاین
انتشار: 8 آبان 1400 بروزرسانی: 8 آبان 1400 گردآورنده: buy-blog.ir شناسه مطلب: 6759

به "بایدن، در حال آنالیز حملات پهپادی و مقابله با تروریسم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بایدن، در حال آنالیز حملات پهپادی و مقابله با تروریسم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید