باشگاه سوهان محمد سیما بدون حمایت در لیگ برتر فوتسال شرکت نمی کند

به گزارش مجله بای بلاگ، رسول قلی زاده در تبادل نظر با خبرنگاران گفت: در شرایطی که تیم های حاضر در لیگ برتر فوتسال در تدارک برنامه های خود برای فصل آینده هستند اوضاع در باشگاه سوهان محمد سیما مسکوت است و نمی دانیم در لیگ برتر فوتسال 99 شرکت خواهیم کرد یا خیر.

باشگاه سوهان محمد سیما بدون حمایت در لیگ برتر فوتسال شرکت نمی کند

وی اضافه کرد: بابت لیگ 98 بدهی داریم و اگر بخواهیم در لیگ 99 شرکت کنیم تنها در شرایطی قادر به این کار خواهیم بود که حامی اقتصادی داشته باشیم و استان از ما حمایت کند در غیر این صورت، حضور در لیگ امکان پذیر نیست و حضور نیافتن تیم سوهان محمد سیما در لیگ 99 کاملاً جدی است.

مدیر عامل باشگاه سوهان محمد سیما گفت: یک ملک و یک خودرو بابت هزینه های این تیم خرج نموده ام و دیگر قادر نیستم بابت تیم هزینه کنم. چندی قبل هم موضوع فروش امتیاز تیم مطرح شد و حتی با مشتری مذاکره هم انجام شد اما اداره کل ورزش و جوانان قم با خروج تیم از قم موافقت نکرد.

قلی زاده بیان داشت: زمانی که اداره کل ورزش و جوانان قم اجازه ندهد امتیاز این تیم به فروش برسد و ما هم توان تیمداری نداشته باشیم نتیجه این می گردد که امتیاز تیم در لیگ برتر از بین می رود و اگر عده ای فکر می نمایند مثل هر سال در آخرین هفته ها، تیم با حداقل ها بسته و بدون پشتوانه وارد لیگ می گردد، در اشتباه است.

وی در پاسخ به این سؤال که آیا امتیاز تیم سوهان محمد سیما می تواند از سوی اداره کل ورزش و جوانان به حامی اقتصادی یا مجموعه دیگری برای حضور در لیگ منتقل گردد، گفت: این تیم، خصوصی است و مالک شخصی دارد و تصمیم گیری در خصوص امتیاز و حضور یا عدم حضور آن در لیگ بسته به مالکیت آن است. اگر مجموعه استان اعم از اداره کل ورزش و جوانان یا سایر نهادها پیشنهاد یا گزینه ای برای خرید امتیاز یا حمایت اقتصادی دارند ما از تعامل استقبال می کنیم.

مدیر عامل باشگاه سوهان محمد سیما توضیح داد: آنچه به طور قطع و یقین می توانم بگویم این است که موضوع غیبت تیم سوهان محمد سیمای قم در لیگ برتر فوتسال 99 جدی است و اگر حمایت مورد احتیاج پشت این تیم نباشد یا حامی اقتصادی نداشته باشیم قصد نداریم به هیچ عنوان به صورت دست و پا شکسته و بدون پشتوانه در لیگ حضور یابیم.

mahsanblog.ir: مهسان بلاگ | سیستم مدیریت محتوای مهسان

1com.ir: مجله کامپیوتر | مجله کاربردی فناوری در صنعت گردشگری

heevblog.ir: هیو بلاگ | سیستم مدیریت محتوای هیو بلاگ

dabiblog.ir: دَبی بلاگ، سیستم مدیریت محتوای دَبی

persinablog.ir: پرسینا بلاگ، سیستم مدیریت محتوا پرسینا

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 8 آبان 1400 بروزرسانی: 8 آبان 1400 گردآورنده: buy-blog.ir شناسه مطلب: 2363

به "باشگاه سوهان محمد سیما بدون حمایت در لیگ برتر فوتسال شرکت نمی کند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "باشگاه سوهان محمد سیما بدون حمایت در لیگ برتر فوتسال شرکت نمی کند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید