ایجاد بیش از 17 هزار فرصت شغلی در استان قزوین تعهد داده شده است

به گزارش مجله بای بلاگ، مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان قزوین گفت:با توجه به پیش بینی تعهد اشتغال استان، سال جاری 17 هزار و 88 فرصت شغلی با همکاری دستگاه های اجرایی استان ایجاد می گردد.

ایجاد بیش از 17 هزار فرصت شغلی در استان قزوین تعهد داده شده است

به گزارش خبرنگاران قزوین، رضا گروسی مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان قزوین با اشاره به تعهد اشتغال استان در امسال، گفت:طبق این تعهد باید در شهرستان آبیک 2 هزار و 322 فرصت شغلی، آوج 932، البرز 2 هزار و 271، بویین زهرا 2 هزار و 610، تاکستان سه هزار و 84 و قزوین پنج هزار و 869 فرصت شغلی ایجاد گردد.

گروسی اضافه نمود: بعلاوه طبق این تعهد، برای دستگاه های اجرایی استان شامل آب منطقه ای، آب و فاضلاب استان، بهزیستی، جهاد کشاورزی، دانشگاه علوم پزشکی، راهداری و حمل و نقل جاده ای، شرکت گاز، صندوق کارآفرینی امید، صنعت، معدن و تجارت، فرهنگ و ارشاد اسلامی، میراث فرهنگی، مسکن و شهرسازی، کمیته امداد و اقتصاد و دارایی برش های اشتغالزایی مشخصی در نظر گرفته شده و به همه آن ها ابلاغ شده است.

مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان قزوین با اشاره به پرداخت تسهیلات اشتغال روستایی، اضافه نمود: سال گذشته اعتبار ابلاغی به استان تقریبا 296 میلیارد تومان بود که همین رقم هم به استان اختصاص یافت و بخش کشاورزی بیشترین سهم از تسهیلات پرداختی را به خود اختصاص داد.

وی اضافه نمود: در سال 98 هم یک هزار و 557 طرح اشتغال روستایی حدود 210 میلیارد تومان تسهیلات معادل 75 درصد اعتبار تخصیصی را دریافت کردند که نقش موثری در اشتغالزایی در منطقه ها روستایی داشت.

mahsanblog.ir: مهسان بلاگ | سیستم مدیریت محتوای مهسان

1com.ir: مجله کامپیوتر | مجله کاربردی فناوری در صنعت گردشگری

heevblog.ir: هیو بلاگ | سیستم مدیریت محتوای هیو بلاگ

dabiblog.ir: دَبی بلاگ، سیستم مدیریت محتوای دَبی

persinablog.ir: پرسینا بلاگ، سیستم مدیریت محتوا پرسینا

منبع: جام جم آنلاین
انتشار: 8 آبان 1400 بروزرسانی: 8 آبان 1400 گردآورنده: buy-blog.ir شناسه مطلب: 7706

به "ایجاد بیش از 17 هزار فرصت شغلی در استان قزوین تعهد داده شده است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ایجاد بیش از 17 هزار فرصت شغلی در استان قزوین تعهد داده شده است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید