افزایش خط اعتباری صندوق های پژوهش و فناوری به 800 میلیارد تومان

به گزارش مجله بای بلاگ، به گزارش خبرنگاران دکتر علی وحدت امروز در رویداد پیوند که به صورت آنلاین در محل صندوق نوآوری و شکوفایی برگزار گردید، گفت: در سال گذشته اتفاقات خوبی از لحاظ ساختاری و اکوسیستم نوآوری و تامین اقتصادی آن ها اتفاق افتاده است.

افزایش خط اعتباری صندوق های پژوهش و فناوری به 800 میلیارد تومان

رئیس هیات عامل صندوق نوآوری و شکوفایی با بیان اینکه این دو سال اخیر با 10 سال گذشته قابل مقایسه نیست، گفت: طی چند سال اخیر پارک های علم و فناوری، شرکت های دانش بنیان، مراکز نوآوری، شتابدهنده ها، هسته های فناور و .. تحولات زیادی داشته اند.

وی در مورد سرمایه صندوق های پژوهش و فناوری گفت: در حال حاضر 800 میلیارد تومان خط اعتباری به این صندوق ها اختصاص یافته که پیش از این، 70 میلیارد تومان بوده است.

وحدت اضافه نمود: طی دو سال گذشته مقدار 12 هزار و 500 میلیارد خدمات اقتصادی به صورت مستقیم و غیر مستقیم در اختیار شرکت های دانش بنیان قرار گرفته است.

رئیس هیات عامل صندوق نوآوری با بیان اینکه 60 خدمت و سرویس به شرکت ها ارائه می کنیم، گفت: ما به جای اینکه نگاه پسینی به شرکت های دانش بنیان داشته باشیم و منتظر حضور آنها باشیم، خودمان ورود پیدا می کنیم و از شرکت ها برای دریافت تسهیلات دعوت خواهیم کرد.

وحدت با بیان اینکه در حال حاضر دو سرویس نو برای ارائه خدمات به شرکت های دانش بنیان در صندوق راه اندازی کردیم، گفت: گرنت فناوری یکی از این سرویس ها است که اگر شرکت های دانش بنیان بخواهند به آنها گرنت رایگان اعطا می کنیم؛ تا کنون 127 طرح در این خط اعلام شده است.

وی در مورد رویداد پیوند که امروز اولین رویداد بهم رسانی هسته های فناور به شتابدهنده ها است، ادامه داد: رویداد پیوند اتفاق مهمی است که می تواند هسته های فناور و شرکت های دانش بنیان را به شتاب دهنده ها ارتباط دهد که فراوری یک محصول دانش بنیان را داشته باشیم.

به گفته رئیس هیات عامل صندوق نوآوری، درواقع رویداد پیوند مجوزی برای هسته های فناور مراکز تحقیقاتی به تعداد می رود.

وحدت تاکید نمود: ما سلسله رویدادهایی را در صندوق نوآوری و شکوفایی برگزار می کنیم تا شرکت های متفاوت بتوانند در این رویدادها خودشان را به سرمایه گذاران معرفی نمایند اما تفاوت آن رویدادها با رویداد پیوند این است که هسته های فناور خودشان را به شتاب دهنده ها معرفی می نمایند و این مسیری برای تقویت آنها به تعداد می رود.

mahsanblog.ir: مهسان بلاگ | سیستم مدیریت محتوای مهسان

1com.ir: مجله کامپیوتر | مجله کاربردی فناوری در صنعت گردشگری

heevblog.ir: هیو بلاگ | سیستم مدیریت محتوای هیو بلاگ

dabiblog.ir: دَبی بلاگ، سیستم مدیریت محتوای دَبی

persinablog.ir: پرسینا بلاگ، سیستم مدیریت محتوا پرسینا

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 8 آبان 1400 بروزرسانی: 8 آبان 1400 گردآورنده: buy-blog.ir شناسه مطلب: 7933

به "افزایش خط اعتباری صندوق های پژوهش و فناوری به 800 میلیارد تومان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "افزایش خط اعتباری صندوق های پژوهش و فناوری به 800 میلیارد تومان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید