اعلام نصف و نیمه تست PCR لیگ رجحان های تنیس روی میز

به گزارش مجله بای بلاگ، به گزارش خبرنگاران، تست کرونا، تب سنجی و تکمیل فرم غربالگری از الزامات فدراسیون تنیس روی میز برای چهار تیم حاضر در پلی آف لیگ برتر و انجام آنها در خصوص هر یک از بازیکنان و مربیان شان است. به همین منظور مهلتی مشخص شده بود تا اقدام مورد نظر انجام و نتیجه آن به فدراسیون اعلام گردد.

اعلام نصف و نیمه تست PCR لیگ رجحان های تنیس روی میز

این مهلت در حالی در انتها وقت قانونی امروز چهارشنبه به انتها می رسد که از مجموع چهار تیم، فقط دو تیم نتیجه اقدامات لازم در راستای اجرای کامل پروتکل های بهداشتی و انجام تست PCR را به فدراسیون اعلام نموده اند.

به گفته مهرداد علی قارداشی پتروشیمی بندرامام و شهرداری کرج دو تیمی هستند که نتیجه تست کرونا مربی و بازیکنانشان به فدراسیون اعلام شده است. نتیجه همه تست ها منفی بوده است.

رئیس فدراسیون تنیس روی میز در تبادل نظر با خبرنگاران در خصوص دانشگاه آزاد تهران و رعد پدافند هوایی و شرایط انجام تست کرونا در این دو تیم گفت: مسئولان رعد پدافند به صورت مکتوب به فدراسیون اعلام نموده اند که اقدامات لازم برای تست را انجام داده و نتیجه را هم گرفته اند اما به خاطر شرایط این باشگاه - نظامی بودن - نتایج باید بعد از طی فرایند اداری و داخلی، به فدراسیون اعلام گردد. آنها تاکید نموده اند که نتیجه تست ها شنبه به فدراسیون اعلام می گردد.

قارداشی ادامه داد: طبق پیگیری های انجام شده، از بازیکنان ومربیان تیم دانشگاه آزاد هم تست گرفته شده است. ظاهرا در خصوص نتیجه یکی از تست ها ابهاماتی ایجاد شده که در حال پیگیری است. بعد از معین شدن شرایط این تست، نتیجه کلی اعلام می گردد.

وی تاکید نمود: فدراسیون پیگیر شرایط دو تیم دانشگاه آزاد و رعد پدافند خواهد بود تا بتواند بر اساس نتایج دریافتی تصمیم نهایی در خصوص پلی آف لیگ برتر و زمان آن را بگیرد.

به گزارش خبرنگاران، ابتدا انتها خردادماه به عنوان آخرین مهلت برای تست PCR لیگ فزونی های تنیس روی میز و اعلام نتیجه آن به فدراسیون اعلام شده بود اما این مهلت تا امروز تمدید شد.

mahsanblog.ir: مهسان بلاگ | سیستم مدیریت محتوای مهسان

1com.ir: مجله کامپیوتر | مجله کاربردی فناوری در صنعت گردشگری

heevblog.ir: هیو بلاگ | سیستم مدیریت محتوای هیو بلاگ

dabiblog.ir: دَبی بلاگ، سیستم مدیریت محتوای دَبی

persinablog.ir: پرسینا بلاگ، سیستم مدیریت محتوا پرسینا

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 8 آبان 1400 بروزرسانی: 8 آبان 1400 گردآورنده: buy-blog.ir شناسه مطلب: 2825

به "اعلام نصف و نیمه تست PCR لیگ رجحان های تنیس روی میز" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اعلام نصف و نیمه تست PCR لیگ رجحان های تنیس روی میز"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید