اسامی منتخبان قرعه کشی طرح پیش فروش مشارکت سایپا فردا اعلام می گردد

به گزارش مجله بای بلاگ، خبرنگاران: قرعه کشی طرح پیش فروش مشارکت در فراوری محصولات گروه خودروسازی سایپا انجام شد و اسامی افراد منتخب برای ثبت نام نهایی سه محصول عرضه شده در این طرح، فردا -یکشنبه- اعلام خواهد شد.

اسامی منتخبان قرعه کشی طرح پیش فروش مشارکت سایپا فردا اعلام می گردد

به گزارش خبرنگاران به نقل از گروه خودروسازی سایپا، این قرعه کشی ساعت 10 صبح امروز -شنبه- با حضور نمایندگان نهادهای نظارتی و اصحاب رسانه، با رعایت پروتکل های بهداشتی برگزار گردید.

در این مراسم 12 هزار نفر منتخب طرح مشارکت در فراوری معین و 6 هزار نفر نیز به عنوان فهرست رزرو مشخص شدند تا در صورت انصراف یا عدم واریز وجه منتخبان اصلی، جایگزین آنها شوند.

در طرح جدید عرضه محصولات گروه خودروسازی سایپا سه خودرو شاهین، کوییک.اس و ساینا.اس برای عرضه به مشتریان در نظر گرفته شده بود.

بنابر آمارهای اعلام شده در مراسم قرعه کشی از بین 123 هزار و 839 متقاضی که در طرح مشارکت در فراوری محصولات گروه خودروسازی سایپا ثبت نام نموده اند، 43 هزار و 520 نفر محصول شاهین، 49 هزار و 474 نفر محصول کوییک.اس و 30 هزار و 845 نفر محصول ساینا.اس را انتخاب نموده اند.

برای این طرح فروش 12 هزار خودرو شامل 4هزار دستگاه شاهین، 3هزار دستگاه کوییک.اس و 5 هزار دستگاه ساینا.اس در نظر گرفته شده بود.

اسامی افراد منتخب طرح مشارکت در فراوری محصولات سایپا پس از تائید نهایی توسط نهادهای نظارتی در سایت رسمی این گروه خودروسازی منتشر و پیامک اطلاع رسانی نیز به شماره تلفن همراه اعلام شده توسط منتخبان ارسال خواهد شد.

mahsanblog.ir: مهسان بلاگ | سیستم مدیریت محتوای مهسان

1com.ir: مجله کامپیوتر | مجله کاربردی فناوری در صنعت گردشگری

heevblog.ir: هیو بلاگ | سیستم مدیریت محتوای هیو بلاگ

dabiblog.ir: دَبی بلاگ، سیستم مدیریت محتوای دَبی

persinablog.ir: پرسینا بلاگ، سیستم مدیریت محتوا پرسینا

منبع: اقتصادنیوز
انتشار: 8 آبان 1400 بروزرسانی: 8 آبان 1400 گردآورنده: buy-blog.ir شناسه مطلب: 3369

به "اسامی منتخبان قرعه کشی طرح پیش فروش مشارکت سایپا فردا اعلام می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اسامی منتخبان قرعه کشی طرح پیش فروش مشارکت سایپا فردا اعلام می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید