آمار نهایی داوطلبان ارشد 1400 اعلام شد

به گزارش مجله بای بلاگ، سخنگوی سازمان سنجش آموزش کشور از ثبت نام بیش از 635 هزار داوطلب در آزمون کارشناسی ارشد سال 1400 دانشگاه ها و مؤسسات آموزش عالی اطلاع داد.

آمار نهایی داوطلبان ارشد 1400 اعلام شد

فاطمه زرین آمیزی در گفت وگو با خبرنگاران، ضمن بیان این مطلب اظهار کرد: با توجه به مصوبه جلسه کمیته های تخصصی ستاد ملی مدیریت بیماری کرونا برای تعویق زمان برگزاری آزمون کارشناسی ارشد ناپیوسته سال 1400 و با توجه به تعویق انجام شده در این آزمون، امکان ویرایش اطلاعات برای افرادی که قبلا در این آزمون ثبت نام نموده اند، فراهم شد.

سخنگوی سازمان سنجش آموزش کشور با بیان اینکه تعداد 635 هزار و 112 داوطلب در آزمون فوق ثبت نام کردند، تاکید نمود: اطلاعات ثبت نامی داوطلبان آزمون کارشناسی ارشد سال 1400 از روز سه شنبه، 21 اردیبهشت بر روی سایت این سازمان نهاده شد و متقاضیان تا سرانجام روز شنبه، 25 اردیبهشت ماه جاری می توانستند نسبت به مشاهده و کنترل مجدد اطلاعات ثبت نامی خود اقدام و در صورت تمایل، نسبت به ویرایش آنها اقدام نمایند.

زرین آمیزی گفت: متقاضیان ضمن اطلاع از شرایط عمومی و اختصاصی، مقررات وظیفه عمومی، مقررات مربوط به ضوابط ثبت نام اتباع غیر ایرانی و توضیحات مربوط به سهمیه رزمندگان و ایثارگران (مندرج در دفترچه راهنمای شرکت در آزمون که در درگاه اطلاع رسانی این سازمان قرار داشت)، در صورتی که دارای شرایط مذکور بودند، می توانستند حداکثر در دو رشته امتحانی (طبق ضوابط از رشته های امتحانی مندرج در دفترچه راهنمای ثبت نام) متقاضی ثبت نام در این آزمون شوند.

وی با بیان اینکه ثبت نام در آزمون کارشناسی سال 1400 جریمه 120 هزار تومانی نداشت، اظهار کرد: به منظور مساعدت و همراهی با متقاضیانی که قبلاً در مهلت مقرر پیروز به ثبت نام در آزمون نشده بودند، ترتیبی اتخاذ شده که آنها نیز در بازه زمانی فوق، پس از مطالعه دقیق دفترچه راهنمای ثبت نام و اصلاحیه آن، بتوانند نسبت به ثبت نام در این آزمون اقدام نمایند.

زرین آمیزی تاکید نمود: بر اساس تصمیم ستاد ملی مقابله با کرونا آزمون کارشناسی ارشد سال 1400 در تاریخ های 6، 7 و 8 مرداد ماه امسال برگزار خواهد شد.

mahsanblog.ir: مهسان بلاگ | سیستم مدیریت محتوای مهسان

1com.ir: مجله کامپیوتر | مجله کاربردی فناوری در صنعت گردشگری

heevblog.ir: هیو بلاگ | سیستم مدیریت محتوای هیو بلاگ

dabiblog.ir: دَبی بلاگ، سیستم مدیریت محتوای دَبی

persinablog.ir: پرسینا بلاگ، سیستم مدیریت محتوا پرسینا

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 8 آبان 1400 بروزرسانی: 8 آبان 1400 گردآورنده: buy-blog.ir شناسه مطلب: 7387

به "آمار نهایی داوطلبان ارشد 1400 اعلام شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آمار نهایی داوطلبان ارشد 1400 اعلام شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید